Telefoon weer stuk, welke nu?

Originally posted by Arne@Piaggio
simlockvrij, toestel is 2 maanden oud, zitten wat gebruikskrasjes op kleur antraciet met goud.

popup_big.jpg

De rechter dus. Ik doe m weg omdat ik 6310 i heb :W

en die wordt van mij :P

Koop een Swing 200.... ijzersterk, en dus goed voor jou Stevie!

Ik heb er nog een! Voor 20 euro mag je hem op komen halen, met oplader, hoesje en exclusief opbergboxje!

Originally posted by Glenn
koop AUB geen nokia ! word helemaal gek van die dingen.
is gewoon niet orgineel meer :)

Dus ????

Hij moet ermee bellen dus wat boeit jou het nou wat ie koopt.

Ik heb een 8210 te koop, met diverse frontjes waaronder 1 van bacardi(die zwarte) en een beschermhoesje.
Ook zit er een datakabel bij (altijd leuk) alles in de doos met gebruiksaanwijzing.
Telefoon is een half jaar oud en ziet er netjes uit (mede door de hoes)

Ik wil er 150 euro voor hebben.
Mail of PM me maar als je (nog) intresse hebt.

ik heb nog een samsung m100, mp3 telefoon, 32mb geheugen, met afstandbediening. telefoon weegt slechts 87 gram. is simlockvrij min, 150 wil ik er voor hebben

Ja die MT50 verschilt haast niks met die M50... Alleen de knoppen zijn iets anders en het display. Ik zou eerder voor de M50 gaan, want die heeft namelijk blauw display das veel vetter.
1028228561-siemens.jpg
1028228605-m50.jpg

aaaahhhh mn broer heeft vandaag antraciete T68i gehaald, jeetje mineetje wat een mooi ding is dat. kleurenbeeldscherm.... :):P

er zijn genoeg telefoontjes te halen voor >150 pleuro, maar die zijn niet altijd even mooi :S

euhmm Rocket Death die nokia 5210 is niet super sterk hoor!! 1x zachtjes op vallen en je hebt 90 euro schade ( display kappot plus frontje) das bij mij gebeurd namelij, 2 weken na aaschaf van de telefoon

Originally posted by Erik
Motorola V70 heerst :)

ik heb m vandaag in mn handen gehad toen mn broer zn t86i ging halen, wat een K*Ttelefoon vind ik dat zeg. zulke kleine knoppies, en dan dat schuifmechanisme, totaal NIET gebruiksvriendelijk :)

Originally posted by srharada
euhmm Rocket Death die nokia 5210 is niet super sterk hoor!! 1x zachtjes op vallen en je hebt 90 euro schade ( display kappot plus frontje) das bij mij gebeurd namelij, 2 weken na aaschaf van de telefoon

Ligt er natuurlijk ook aan hoe die valt. Zelf heb ik oa een 3310, die is zelfs al eens in de put gevallen, en doet het nog steeds goed...

Originally posted by Big B NRG
he stevie...dat ding is van ben...

en mijn mt50 heeft ook blauw lich

Ik weet het, ik heb die telefoon gister ook gehaalt :).
Ook van Ben, alleen voor 122 euro :).

Alleen staat er dat je 15 euro beltegoed erbij krijgt, 5 euro staat op je sim, 5 euro via antwoordkaart...en die andere 5 euro dan?
Ik heb volgens mij 5 euro te weinig gekregen ofzo :S.

Owjah, en ik heb dit apparaat meteen laten verzekeren tegen diefstal, verlies, schade, reparatie etc etc etc :P

en tussen de mt50 en M50 zit technisch totaal geen verschil. Software, beltonen, alles werkt en is hetzelfde als de M50, behalve het uiterlijk.

En daar heb ik geen 80 euro voor over.

Originally posted by //\\//\\@$t€®
Ja die MT50 verschilt haast niks met die M50... Alleen de knoppen zijn iets anders en het display. Ik zou eerder voor de M50 gaan, want die heeft namelijk blauw display das veel vetter.
1028228561-siemens.jpg

Waar heb je die logo weg????

Back