Telefoon weer stuk, welke nu?

Stevie

grmblfffsss
3 maanden geleden overleed mijn Siemens C35, en nu is mijn Sony CMD-J5 ook overleden doordat hij uit me broekzak is gevallen toen ik op de scooter reed. Helaas heb ik daar geen garantie op...dus kan deze telefoon ook bij het grof vuil :|.

Niet zo mooi dus, want ik gebruik die dingen nogal vaak.

Maar nu wil ik dus zo snel mogelijk weer een nieuw mobieltje.

Weet iemand waar ik een leuk telefoontje kan halen voor rond de 150 euro? Is wel me max. prijs, want dat geld is eigenlijk bedoelt voor me rijbewijs.

Of weet iemand een gratis telefoontje, met een heel cheap abbonoment en veel belminuten ofzo? Of een website die vol staat met stuntaanbiedingen ofzo?

Alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

Ik heb pas een siemens M50 gehaald superding ben er echt tevreden mee ... Ik zocht ook een low budget foon. Ik was 200 euro kwijt voor het losse toestel. Voor minder kan je echt niet iets leuks vinden.

Originally posted by Arne@Piaggio
6310 kopen? Ik heb nog een 2ehandse...130 euro inc. verzend.

Mja, heb liever een telefoon met garantie enzo. Telefoons gaan nogal snel stuk...

Maar heb je een foto, wat meer info. over de staat v.d telefoon, sim-lock vrij etc...

simlockvrij, toestel is 2 maanden oud, zitten wat gebruikskrasjes op kleur antraciet met goud.

popup_big.jpg

De rechter dus. Ik doe m weg omdat ik 6310 i heb :W

Originally posted by Arne@Piaggio
simlockvrij, toestel is 2 maanden oud, zitten wat gebruikskrasjes op kleur antraciet met goud.

popup_big.jpg

De rechter dus. Ik doe m weg omdat ik 6310 i heb :W

Cool ding. Maar heb ik er dan ook nog garantie op ofzo? En heb je ook nog gebruiksaanwijzing enzo erbij? En die 130 euro is verzendkosten voor verzending onder rembours?

en hoe groot zijn die dingen....heb die 6310 nog nooit in me hand gehad ofzo. Is hij groter dan de Nokia 3330 die iedereen heeft?

Verzendkosten gewoon normaal...Ik heb een gebruiksaanwijzig..Ik kan wel een nieuwe regelen als ie kapot gaat btw.

Originally posted by Big B NRG
moet je ff naar T for telecom gaan...heb ik een siemens mt50 prepaid gehaald voor 140 euro's...incl 15 euro beltegoed..

Wow, das best een cool telefoontje. Heb net ff wat pics gezocht van dat ding, en ziet er best leuk uit. Hmmm...misschien dat ik vanavond nog ff ga kijken bij t for telecom, want 140 euro's is zeker niet duur :).

Wat is er gebeurd met die spotgoedkope mobieltjes? Ik heb in me leven nog nooit meer als 25 euro voor een telefoon betaald :?

Originally posted by Big B NRG
moet je ff naar T for telecom gaan...heb ik een siemens mt50 prepaid gehaald voor 140 euro's...incl 15 euro beltegoed..

Staat in de krant een advertentie van Mediamarkt:

Siemens Mt50 - 122 euro.

Das niet zo duur dacht ik. Maybe ga ik die wel halen...en als het ff ophoudt met regenen haal ik hem straks nog :).

nokia 5210 kan tegen een stootje :D heb hem zelf ook hij is al 4 keer van 3 meter hoog naar beneden getyft maar doet het nog perfect :W alleen frontje raakt beschadigt

Back