Team tunen of Manston ?

Originally posted by dani
Originally posted by Mol
Kijk bij het kiezen van een tuner eens naar prestaties die zijn neergezet.
--------------------------------------------------------------------------------

posted by JohanS
ben ik wel met je eens, kijk bv. naar xsh, op hun site mooie plaatjes van draaibanken enz., maar bij wie laten ze hun kopje(s) uitdraaien, jahoor, joel! ik ben benieuwd of ze wel kunnen draaien...


Als je het dus met Mol eens ben en dan daarna wel JS als betere tuner tov xsh ziet snap ik het niet helemaal.
IS/JS tuned voor veel mensen en zet best leuke dingen neer, maar dat doet xsh ook en vele met hun. Er zijn tegenwoordig niet echt uitspringers in vermogen meer.


ciao

denk toch dat is/js heel wat meer ervaring en kennis hebben.
 
om sander even te steunen, ook al ken ik hem niet:

twins kan heel goed tunen dat staat als een huis. maarrr het valt mij op dat de scooters van twins zelf vliegen, en de klanten van twins kunnen nog niet eens zweven!!
 
Xander my ass................
Die cilinder heb ik een beurtje gegeven,en die was idd stokoud.
Dus als er getuned moet worden gewoon ff mij bellen of mailen.

Statement:
Een tuner zonder testbank is als een timmerman zonder hamer.............

-:-





Originally posted by Sander
Dat was Xander...en die cilinder was niet eens een nieuwertje...
 
achja ook ik reed op me manston 1, zonder uitgedraaide kop..

alles ging goed, totdat ik 1x perongeluk een te kleine sproeier erin had, en het zaakje pingelde hardt naar de klote.

complete wand eruit :(

nu heb ik dus een manston 2 en heb de kop hiervan wel uitgedraaid... en nog geen probs gehad.
 
Originally posted by JohanS
denk toch dat is/js heel wat meer ervaring en kennis hebben.

Kennis komt met jaren, als marco nou allemaal dingen stond te blaaten :S dan geef ik je gelijk om af te zeiken. Of js/is gelijk al goed uit de bus kwam, heb wel eens werk gezien van onderdelen dat om te huilen was. Verder geen flame ofzo richting is/js fouten worden gemaakt en leer je van. :)


Ontopic: Ik zou ook lekker voor team gaan. Ik heb manston 1 in me handen gehad en afwerking liet echt te wensen over. daar had ik echt geen 350 euro voor over. Manston 2 heb ik nog niet gezien. En als je team goed laat tunen moet je daar ook een leuk vermogen mee kunnen scoren.
 
Originally posted by paulyamaha
om sander even te steunen, ook al ken ik hem niet:

twins kan heel goed tunen dat staat als een huis. maarrr het valt mij op dat de scooters van twins zelf vliegen, en de klanten van twins kunnen nog niet eens zweven!!

Voorbeelden graag...
 
Tis weer lekker rellen hier :)

Kijk ik wil helemaal niet afgeven op nieuwe tuners ofzo, ik vind het super als mensen zelf aan de slag gaan of wat voor anderen doen. En wat iemand daar voor vraagt moet ie ook zelf weten.

Je kunt je alleen afvragen of iemand die zijn eigen projectscooter met een FKT cilinder uitvoert wel helemaal zeker is van zijn eigen werk. En bovendien mag je twijfelen of de foto's van de werkplaats niet misleidend zijn voor de werksituatie in de praktijk. Anders zouden er geen anderen worden benaderd voor wat simpel draaiwerk lijkt mij zo...

Ik blaat op mijn site ook niet over een professionele werkplaats om vervolgens thuis met de dremel in de hand in de keuken te gaan zitten.

Maargoed ik zeg voortaan pas iets over de kwaliteit van een tuner als ik voldoende voorbeelden heb gezien. Ik wil alleen maar aangeven dat je soms van iets een verkeerde indruk kan krijgen en dat bepaalde vergelijkingen maken met ervaren tuners dan wel eens heel erg onterecht zou kunnen zijn.
 
Originally posted by JohanS
ten eerste je moet niet stoer gaan praten op msn!

ten tweede het is gewoon een feit dat je een andere tuner gaat vragen hoe je kop moet worden uitgedraait. EN wat ik heb gehoord is dat je zelf je kop wilde opsturen naar joel omdat het em precies hetzelfde moest uitdraaien als die van sjoerd....
Als je zulke dingen gaat vragen kan ik je geen tuner noemen.

Joel heeft overigens jou naam niet genoemd, dus die staat er even buiten ok.

Even een kleine opmerking tussendoor... Het heeft geen zin het wiel elke keer opnieuw uit te vinden. Het makkelijkste is dan natuurlijk om alles te vragen en/of gewoon te kopen. Of je daardoor gerespecteerd wordt is natuurlijk een ander verhaal.
 
laat ons duidelijk zijn als je beide cilinders ori laat dan zijn ze zeker aan elkaar gewaagt als je de manston goed afsteld.
ik zelf rij met manston 1 @ mina kop is niet uit gedraaid en rij op gewoone 98 heb nog geen enkele probs gehad je moet gewoon, ik rij nu met 19 mm carbu en heeft zeer veel compres zeer veel maar je moet altijd een ietjes te groote sproeier steken, toen ik de goede had (bougie koffie met melk) reed hij zeer goed maar heb er dan toch maar nog een 2maten grotere sproeier in gedaan gewoon voor het zekerste en hij rijd echt super.
oja binnen kort ga ik testen met 28 keihen.ik laat wel weten hoe het is.
dus laat dit duidelijk zijn ik ben zeer tevreden van men manstontje.
 
Met die 28mm loopt ie hoogstwaarschijnlijk naar de kanker.
Dit omdat de vulling met deze carb veel bruter wordt.
Kan je hem wel lekker rijk gaan maar dan ben dus bezig detonatie weg te blussen,werkt wel maar kost veel vermogen.
Dus gewoon beter die kop uitdraaien.

-:-
 
Ik snap al die mensen niet...als je met manston veel power wil hebben en je wilt geen pingel moet je de kop uitlaten draaien..

SIM-PEL ?
 
Originally posted by Valentino...
Met die 28mm loopt ie hoogstwaarschijnlijk naar de kanker.
Dit omdat de vulling met deze carb veel bruter wordt.
Kan je hem wel lekker rijk gaan maar dan ben dus bezig detonatie weg te blussen,werkt wel maar kost veel vermogen.
Dus gewoon beter die kop uitdraaien.

-:-


ja je hebt gelijk maar ik ga gewoon eerst een 28 mm testen en dan 25 ,21 en terug 19 is gewoon om het verschil teweten,
heb al eens getest met 21 maar trekte minder snel en was goed afgesteld met 19mm is hij echt bwwwwwwwwaaaaaa ik kan een aerox met 70evo en 28mm zo los rijden zowel in trekken als snelheid is gewoon beestig na elke stoppie een beestige autowheelie.
 
Originally posted by Valentino...
Hebo in de vuilnisbak,of laten tunen en dan laten behandelen bij powerseal.(duur)
Dus gewoon team tunen en 18+ pk trekken,simpel.


-:-

manston 2 is die powerseal helemaal niet nodig:|

manston 1 oke

:rolleyes:

en valentino vind je hebo slecht dan? want je hebt eens op de bank geweets bij scootermania(met rox) en viel je precies toch tegen(zei vinnie):? bij jullie 16pk bij hem 14 kan dat?
 
Huh ik ben nog nooit ergens anders wezen testen.
Als ik je goed begrijp dan.
Hebo is zeker niet slecht.
Heb er al eens een voor een belg klaar gemaakt en die had 18pk met een 19mm.
Dus ik zeik nix af hoor,hebo kan erg goed zijn.
Alleen kwam bij die belg ook de wand eraf.






Originally posted by DNa power
manston 2 is die powerseal helemaal niet nodig:|

manston 1 oke

:rolleyes:

en valentino vind je hebo slecht dan? want je hebt eens op de bank geweets bij scootermania(met rox) en viel je precies toch tegen(zei vinnie):? bij jullie 16pk bij hem 14 kan dat?
 
De belg die je bedoelt is Tim(dna power) d8 ik..
Tenminste ik kan me iets herinneren dat Tim zei dat hij zijn cilinder had laten tunen in Ned,
en er vervolgens icm 19mm rond de 18pk scoorde..

Mja toeval denk..
 
Back
Top