Team tunen of Manston ?

Originally posted by BlaAsPinDa
Ik zou de Manston houdn. En dan wel de kop uit laten draaien!

Originally posted by X-clusive
Manston houden en kop uitdraaien

Jongens, alsjeblieft! LEES eerst het topic uberhaupt door voordat je begint te BLATEN! :|

Hij heeft helemaal geen manston, hij heeft een team!
 
Originally posted by Razma
ik heb al een groot aantal manstons met gewone benzine zonder uitgedraaide kop weten lopen ook zonder probs :?

Zal wel met 2 kartonnen voetpakkingen zijn geweest...

Wanneer je toch gaat voor een Manston 2, zou ik hem laten uitdraaien.

En dan zou ik hem bij Joel uit laten draaien, dit omdat hij het bij mij erg netjes heeft gedaan (dan wel met een Speed binnenkop) en het ondanks de verminderde compressie nog heel hoog scoorde. Ook was de prijs oldskool... :)
 
Okee, ff ontopic...

Als ik jou was zou ik zeker de team houden en tunen, en geen manston kopen...

Zeker dat die Malossi tuned de Manston standaard er uitrijdt duss ik zie niet in waarom je eventjes enkele bergjes geld uit aat geven aan een andere,eveneens erg snelle cilinder...

Laat voor dat geld liever die Team bruut tunen en koop een grote carburateur, ook altijd leuk...of een andere uitlaat miss?

Je maakt mij niet wijs dat een getunede Manston zoveel sneller zou kunnen zijn dat dat zo veel geld waard is??? Aangezien je de team al hebt en de Hebo zou je nog moeten aanschaffen...je reinste waanzin als je het mij vraagt, maar oke.
 
Klopt... En bovendien is een Team qua wand veel hoogwaardiger... Bij het tunen springt de wand van een Manston II er net zo hard uit als van een Manston I, heb ik van een betrouwbaar persoon vernomen ;)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Klopt... En bovendien is een Team qua wand veel hoogwaardiger... Bij het tunen springt de wand van een Manston II er net zo hard uit als van een Manston I, heb ik van een betrouwbaar persoon vernomen ;)

je moet natuurlijk wel kunnen tunen...
 
Originally posted by JohanS
ben ik wel met je eens, kijk bv. naar xsh, op hun site mooie plaatjes van draaibanken enz., maar bij wie laten ze hun kopje(s) uitdraaien, jahoor, joel! ik ben benieuwd of ze wel kunnen draaien...
Voor zover ik weet heeft marco nog nooit een kopje bij joël laten uitdraaien.

De draai en freesbanken op zijn site zijn van een goede kennis van hem, waar hij ook zijn draaiwerk naar toe gaat.
 
Originally posted by mhr#27
Voor zover ik weet heeft marco nog nooit een kopje bij joël laten uitdraaien.

De draai en freesbanken op zijn site zijn van een goede kennis van hem, waar hij ook zijn draaiwerk naar toe gaat.

ik heb andere dingen gehoord, uit heel betrouwbare bron....
 
Originally posted by mhr#27
Voor zover ik weet heeft marco nog nooit een kopje bij joël laten uitdraaien.
en om even in dat verhaaltje (van mol) door te gaan. WAT heeft IS/JS in de race gepresteerd???
 
Originally posted by JohanS
ben ik wel met je eens, kijk bv. naar xsh, op hun site mooie plaatjes van draaibanken enz., maar bij wie laten ze hun kopje(s) uitdraaien, jahoor, joel! ik ben benieuwd of ze wel kunnen draaien...

wat lul jij nou weer vaag dan :|

je weet dus absoluut niet waar je over praat, ik heb nog NOOIT wat door joel laten doen

en JAH wij hebben zelf een draaibank om te gebruiken, en heb dus ook mijn eigen kop uitgedraaid

dus lul niet zo stom voordat je het 100% zeker weet:|


owjah, hierbij nodig ik je uit om eens langs te komen... en dan kunnen we je ff uitleg geven over alle apparatuur
 
Originally posted by Marco_v_W
wat lul jij nou weer vaag dan :|

je weet dus absoluut niet waar je over praat, ik heb nog NOOIT wat door joel laten doen

en JAH wij hebben zelf een draaibank om te gebruiken, en heb dus ook mijn eigen kop uitgedraaid

dus lul niet zo stom voordat je het 100% zeker weet:|


owjah, hierbij nodig ik je uit om eens langs te komen... en dan kunnen we je ff uitleg geven over alle apparatuur

ten eerste je moet niet stoer gaan praten op msn!

ten tweede het is gewoon een feit dat je een andere tuner gaat vragen hoe je kop moet worden uitgedraait. EN wat ik heb gehoord is dat je zelf je kop wilde opsturen naar joel omdat het em precies hetzelfde moest uitdraaien als die van sjoerd....
Als je zulke dingen gaat vragen kan ik je geen tuner noemen.

Joel heeft overigens jou naam niet genoemd, dus die staat er even buiten ok.
 
Originally posted by dani
en om even in dat verhaaltje (van mol) door te gaan. WAT heeft IS/JS in de race gepresteerd???

Ik zal binnenkort die racer eens op de testbank pleuren en de grafiek hier posten...

Sommige mensen begrijpen blijkbaar nog steeds niet dat racen meer is dan een scooter met een hoog vermogen... :|

Als het op prestaties aankomt zijn mijn (en Ivo's) klanten vrijwel altijd dik tevreden...
 
Last edited:
En wat betreft de Manston's:

Met een squish van 0.5mm is de compressieverhouding zo'n 16,5:1.
Door mij persoonlijk vastgesteld met een buret.

De conclusie mogen jullie zelf trekken...
 
Originally posted by Joël
Ik zal binnenkort die racer eens op de testbank pleuren en de grafiek hier posten...

Sommige mensen begrijpen blijkbaar nog steeds niet dat racen meer is dan een scooter met een hoog vermogen... :|
alsof die 9,7 pk van mijn zo schrikbarend veel is? En ja ik weet dat vermogen niet alles is ja.

Het gaat niet om jullie, maar als JohanS xsh zit te dissen en het met Mol zijn standpunt eens is klopt er toch iets niet helemaal lijkt mij....

ciao
 
Originally posted by dani

Het gaat niet om jullie, maar als JohanS xsh zit te dissen en het met Mol zijn standpunt eens is klopt er toch iets niet helemaal lijkt mij....

ciao

Wat bedoel je nu eigenlijk ok?
 
Originally posted by JohanS
Wat bedoel je nu eigenlijk ok?

Originally posted by Mol
Kijk bij het kiezen van een tuner eens naar prestaties die zijn neergezet.
--------------------------------------------------------------------------------

posted by JohanS
ben ik wel met je eens, kijk bv. naar xsh, op hun site mooie plaatjes van draaibanken enz., maar bij wie laten ze hun kopje(s) uitdraaien, jahoor, joel! ik ben benieuwd of ze wel kunnen draaien...


Als je het dus met Mol eens ben en dan daarna wel JS als betere tuner tov xsh ziet snap ik het niet helemaal.
IS/JS tuned voor veel mensen en zet best leuke dingen neer, maar dat doet xsh ook en vele met hun. Er zijn tegenwoordig niet echt uitspringers in vermogen meer.
En als je dan in de race kijk vind IK het toch echt uitermate teleurstellend (zeker voor 2e seizoen). Dan zou het kunnen zijn dat de rijden niet optimaal presteerd maar op snelle banen mag toch zeker met genoeg vermogen de A groep gehaald mogen worden.

ciao
 
Back
Top