Team tunen of Manston ?

maar als ik jou was zou ik de team houden waarom andere cil als je kwalitatief al een goede en snelle cilinder hebt.

gewoon team houden en tunen bespaart je geld.
 
Originally posted by clingse aerox
kom je zaterdag ook naar duitsland zul je zien dat et er wel een scoot met een manston hoog scoort. manston is zeker niets slecht hoor.
@ joel ik rij met 28 keihin en moet em tog ook niet uitdraaien

maar we zullen zien hoeveel ik haal zaterdag op de bank.

Ik ben heel benieuwd...
 
Originally posted by eneRgtje
d8 toch echt dat uit de doos manston een van de snelste cilinders is maar zou je inpreciepe geen manston 1 zuiger erop kunnen zetten dan probleem opgelost en je heb dan een leuk cilindertje



als dat kan tenminste :d

Dat kan, maar dan wordt die cilinder nog prijziger... Zou ik eerder een Speed o.i.d. nemen...
 
Originally posted by clingse aerox
kom je zaterdag ook naar duitsland zul je zien dat et er wel een scoot met een manston hoog scoort. manston is zeker niets slecht hoor.
@ joel ik rij met 28 keihin en moet em tog ook niet uitdraaien

maar we zullen zien hoeveel ik haal zaterdag op de bank.

watvoor toerental draai je op topvermogen?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Evo is standaard sneller als een Manston, dat kan ik je vertellen...

mijn ervaring is juist heel anders, mijn manston 2 was een STUK sneller dan de evo...

misschien heb jij het over pia? ik weet namelijk niet hoe het daar zit...

en tsjah.. uitdraaien? de mijne is wel uitgedraaid, toen ik tijdens het afstellen eventjes te krap zat in mengsel had ik al gelijk last van pingel.. en daar word je niet vrolijk van.. maargoed, we zullen zien wat clingse aerox doet:)

hoewel ik me ook afvraag hoeveel rpm hij draait, op hoeveel mm zn squish staat etc.


ontopic:

als ik de topic starter was zou ik gewoon de team houden en hem laten tunen, daar zul je genoeg vermogen uit kunnen halen :) en een team is kwalitatief ook prima!
 
Originally posted by DNa power
ow jah dan blaat ik onzin.daarom reed ik wel een malossi dlv scooter eraf
:?

wel vaag dan en zo nog vele malosi zipjes



maarjah ik geef je al gelijk je moet HEBO niet gelijk afkraken




Het is niet omdat je éénmaal sneller bent dan "een bepaalde scooter van dlv" dat je daarom het klassement wint...( ook weet niet iedereen in welke omstandigheden dit afspeelde )

Maar ik weet wel zeker dat er vele malossi en polini zipjes jou eraf rijden.

En niemand is hier hebo aan het afkraken, hebo heeft enkele goede producten maar of je daar de manston bij mag rekenen... :s

Maarja we zien wel wat volgend seizoen brengt en of je later nog met hebo zult rijden...
 
Originally posted by clingse aerox

@ joel ik rij met 28 keihin en moet em tog ook niet uitdraaien


Als je zonder detonatie met de standaard kop kan blazen, dan zit er ergens anders iets fout.

Ik kan je zelfs garanderen dat je dan vermogen tekort komt...

En nogmaals, carb is 1 aspect van het hele verhaal... Zaken als ontsteking, uitlaat, afstelling, enz, enz... spelen ook een rol...
 
Originally posted by Mol
Kijk bij het kiezen van een tuner eens naar prestaties die zijn neergezet. Er komen de laatste tijd een hoop "prutser" tuners bij die een mooi verhaaltje in elkaar draaien, maar zelf al blij zijn als ze een dremel kunnen kopen.
Beschouw dit niet als flame, ik doel niet specifiek op iemand. Maar denk eens een dag langer na over tuningskeuze ipv ergens heen te gaan waarvan je denkt dat ze goed zijn.
Praatjes vullen geen gaatjes.

ben ik wel met je eens, kijk bv. naar xsh, op hun site mooie plaatjes van draaibanken enz., maar bij wie laten ze hun kopje(s) uitdraaien, jahoor, joel! ik ben benieuwd of ze wel kunnen draaien...
 
ej

welke omstandigheden was dit dan?want me broer reed zelfs voor de eerste x mee:sop me zip dusjah oke hij was niet sneller.
en in die zip van lambot zit veel meer geld in dan die van mij(3x zoveel ofzo)
en jah ik win neit het klassement ten eerst heb paar races neit mee gereden,of gaskabel gebroken en dergelijken,oke op 1 circuit heb ik weleesn lats gehad van gepingel(das waar ook:s)
manston 2 is kwalitatief heel goed,zover ik weet.

en dude laat je kop gewoon uitdraaien en dan gewoon tunen die zal zeker wel blaze,je moet niet teveel geld in stoppe als je op straat er mee rijd want het gaat toch alleen maar meer onderhoud koste:)


veel succes

Originally posted by Wille
Het is niet omdat je éénmaal sneller bent dan "een bepaalde scooter van dlv" dat je daarom het klassement wint...( ook weet niet iedereen in welke omstandigheden dit afspeelde )

Maar ik weet wel zeker dat er vele malossi en polini zipjes jou eraf rijden.

En niemand is hier hebo aan het afkraken, hebo heeft enkele goede producten maar of je daar de manston bij mag rekenen... :s

Maarja we zien wel wat volgend seizoen brengt en of je later nog met hebo zult rijden...
;)
 
Last edited:
Originally posted by clingse aerox
kom je zaterdag ook naar duitsland zul je zien dat et er wel een scoot met een manston hoog scoort. manston is zeker niets slecht hoor.
@ joel ik rij met 28 keihin en moet em tog ook niet uitdraaien

maar we zullen zien hoeveel ik haal zaterdag op de bank.

Post je uitdraai maar je bent er toch geweest
 
Back
Top