Tunen MHR team

Bas

Administrator
Staff member
Ok, hebben mensen advies over hoe ik erin moet frezen, hoe moeten de randen worden van me uitlaatpoort enzo? daar ben ik namelijk nog niet uit. Mag bv de rand bv beetje schuin zijn? Ik denk dat dat handig is, want dan wordt je zuigerveer gelijkerlijker naar binnen gedrukt. Ook wat voor afwerking aan me spoelpoorten doen? Gewoon afblijven?
 
Advertisement - register to remove this

gewoon afblijven en opsturen naar ivo of Joel
smile.gif
 
Persoonlijk zou ik niets naar Joel opsturen. Van ivo heb ik nog niets gezien.

Waar je op moet letten:

-Spoelpoorten kun je waarschijnlijk het beste afblijven, of je moet beschikken over haakse tandartsboortjes. Heb je die, kun je de poortjes mooi bijwerken. Pas op voor de bovenkant van de poorten i.v.m. speolrichting.
-Spoelkanalen kun je glad en scherp maken. Niet opruwen of polijsten. De schotjes tussen de spoelkanalen kun je scherp maken.
-Als je in de uitlaatpoort bezig bent geweest moet je hem inderdaad weer een klein beetje rond maken, overdrijf dit niet, want het veranderd je timing houd daar rekening mee. Polijst je uitlaatpoort. Kijk naar de flens van je uitlaat en zorg dat die naadloos aansluit...
 
motiveer is waarom je hem niet naar Joel op zou sturen?

buiten beschouwing gelaten dat jij het zelf ook kan natuurlijk.

[This message has been edited by tIM (edited 15 April 2001).]
 
Back
Top