tunen van mhr

Originally posted by cris
heb je die onderdelen er apart opgezet of alles tegelijk???ik ben best benieuwd of die overrange set veel schilt op een runner in optrekken??

Geen last meer van vage dips, trekt mooi in een stuk door. Merkte zelf met speeddrive dat ie wat harder trok mja dat is Polini dan weer. Torque driver is ong zelfde. Loopt dat ding nou al weer aardig dan chris? Eerst had je veel problemen las ik, met afstelling enzooi.
 
Mja als je je MHR Team laat tunen verplatjes je je piek misshcien wel, maar als je nou die koppeling weer wat later zou laten aangrijpen zou je dit in theorie zo toch kunnen verhelpen?

Je hebt alleen niet echt de pijp voor een tuned MHR Team 70...
 
Er kan ook nog vanalles aan de cilinder gedaan worden zonder weeliepower in de sloot te gooien. Een hoop power bij ongeveer hetzelfde toerental erbij krijgen is helemaal niet zo'n probleem. Met een andere uitlaat kan het allemaal natuurlijk wel weer nog veel extremer.

greetz,
Ivo
info@is-tuning.nl
 
hij loopt best goed roadrunner maar hij loopt zo heel de tijd al alleen de topsnelheid is nog steeds laag maar dat is volgens mij normaal(130 op de teller)jij gaat 140 maar hebt ook een race vario en v-snaar dus het lijkt me normaal,alleen nu met iets lichtere rollen heb ik ook auto-wheelie erbij.hoe is het bij jou met auto-wheelie(bij mij alleen vanuit stilstand)
 
Tunen en dan slechter optrekken?
Lijkt me dat je dan fout bezig bent maargoed.
Je scoot word sterker, misschien niet onderin..
Maar als je hem dan ook afstelt op het toerental waar hij zo sterk is (zoals het moet d8 ik toch) dan zal hij toch echt harder weg moeten trekken hoor..
Je kan ook de koppeling zo afstellen dat hij gelijk aangrijpt, en van 10 tot 35 in toeren klimt en dat dan de vario zijn werk gaat doen..(alssie echt hard gaat,gaatie dan alsnog achterover).
 
Ik heb ook geen vermogen onder de 11000 en TOCH schiet ik behoorlijk hard van mn plaats af. Je hebt die slipkoppeling toch niet voor niets??
 
Originally posted by Honda NSR-II
Je kan ook de koppeling zo afstellen dat hij gelijk aangrijpt, en van 10 tot 35 in toeren klimt en dat dan de vario zijn werk gaat doen..

Volgens mij bedoelt hij bij 4000rpm ofzo?
 
Ermmm, Ruud, mijn scooter heb je toch zien vlammen vanuit stilstand...???? Brute autowheelie, dat houdt een laagtoerige bonk gietijzer niet bij...

Topvermogen bij 14100 rpm... trek je conclusie....

Originally posted by Ruud
als je vanaf 0 meteen hard wilt vlammen beter niet nee

als je meer vermogen wilt wel
 
Last edited:
Originally posted by Joël
Ermmm, Ruud, mijn scooter heb je toch zien vlammen vanuit stilstand...???? Brute autowheelie, dat houdt een laagtoerige bonk gietijzer niet bij...

Topvermogen bij 14100 rpm... trek je conclusie....


ik pas het aan

je krijgt een VEEL nerveuzere scooter...

zo goed? :)
 
Back
Top