tazmanian_devil
r&r tuning
ja ik kan wel een poortmapje ergens van internet plukken en die na gaan maken dat lijkt me nou niet zo erg moeilijk, maar mijn vraag was hoe kun je zelf een uitlaatpoortvorm (niet de spoelers begrijp ik want dat is niet noodzakelijk) zeg maar voor je zelf maken. dat lijkt mij een grotere uitdaging.
maar het omlaag halen van een poort is dus ook voor meer koppel onderin net zoals je bij een ovale poort een poort verbreed ?
en welk tunings boek gaat het diepste op dit onderwerp in die van bell of die andere ? dan ga ik is even bij de bibliotheek kijken
en wat betreft die c16 dat kan ook best een c20 worden iets anders hoogtoerig ,
hoe wordt dan bepaalt dat als je zegmaar met een c16 rijdt die een x aantal toeren het best presteerd, met hoeveel het oppervlak van een uitlaat poort vergroot moet worden en hoeveel hij verhoogd moet worden.
maar het omlaag halen van een poort is dus ook voor meer koppel onderin net zoals je bij een ovale poort een poort verbreed ?
en welk tunings boek gaat het diepste op dit onderwerp in die van bell of die andere ? dan ga ik is even bij de bibliotheek kijken
en wat betreft die c16 dat kan ook best een c20 worden iets anders hoogtoerig ,
hoe wordt dan bepaalt dat als je zegmaar met een c16 rijdt die een x aantal toeren het best presteerd, met hoeveel het oppervlak van een uitlaat poort vergroot moet worden en hoeveel hij verhoogd moet worden.