Originally posted by EGT
Tja ik vind juist Evo poort goed om mooi aan te passen aan eigen wensen...
Verder is een MHR Team ook niet zo bruut, kan je best veel eigen ideeen/ontwerpen op los laten...
Originally posted by Sjoerd
Met die vorm v/d evo poort bedoel zoals hij origineel is. Heel breed bovenin, en in 1x geen poort meer snap je, niet echt lekker voor de zuigerveer.
MHR Team kan je wel aardig aanpassen ja, maar bv een Speed is al aardig to the max in vorm gebracht, en ku nje er bv geen Evo like poort meer van maken, of hij wordt erg breed...
Originally posted by EGT
Juist wel goede ondersteuning zuigerveer!!! De poort wordt heel geleidelijk heel smal onderin
Verder heb je idd gelijk dat je een Speed poort niet helemaal meer naar eigen idee kan vormen vanwege al vrij brute poortvorm...
Originally posted by Joël
Aan Sjoerd: wel eens je uitlaatpoort van de Speed bekeken? Die spijl zit er niet voor niets he...
Verder zijn de zuigerveren uit een Evo/Speed effe iets anders als brosse gietijzeren veren die vaak bij gietijzertjes geleverd worden.
Originally posted by Sjoerd
Uhm het is toch duidelijk wat ik bedoel? Een Speed vorm (bovenkant) lijkt me gewoon veel beter dan dat Evo gebeuren, en tuurlijk zijn de zuigerveren niet van krakkwaliteit en kunnen zewel wat hebben, maar het slijt wel...
Originally posted by Joël
Wat betreft de Airsal, (ik heb er ook nog eentje liggen voor een volledige transformatie) je kan het idd een stuk leuker maken maar zoals Mario denk ik dat 15+ pk erruuuuuuug lastig wordt.
Originally posted by Joël
Check je eigen Speed poort maar eens (als je hem weer terug hebt) door de zuiger net een stukje onder de bovenkant te schuiven... dan zul je het zien.
Originally posted by Gijshouwen
Ik geloof dat japser met zijn derbi toch aardig richting de 17 pk ging met getunede airsal, er zijn dus mogelijkheden.......