waar laten tunen?/ slag van scooter?

symen

Forward Motion
waar kan ik een 70cc polini voor MB (schakel) het best laten tunen? het is voor de kampioenschappen brommersprint.
deze cil moet gewoon ff goed getuned worden, liefst met fluit poorten en al, waar kan ik dat het best laten doen? en wat kost het?


welke scooter heeft een slag van 41,4 of daar in de buurt?

bvd en greetz.
 
Advertisement - register to remove this

Als je de SOBW een beetje volgt weet je misschien dat Dynojet in Goes in dit soort klasses verdomd veel wint, al jaren lang.
Ze zijn behoorlijk bedreven in die zooi (eigelijk alles wat 2 takt is :) )

Lijkt mij de beste, Valentino heeft genoeg ervaring met NSR e.d. spul.
 
valt wel mee toch, bij is tuning koste dat 25,- per poortje dacht ik,

ik wil een scooter cil op dat MB blok bouwen anders omdat ik een flinder poort mis enzo, gewoon carter inlaat maken enzo, maar dan moeten er wel scooter cil's zijn met slag van +- 41,4
 
ja, ik wil met een MB of NSR mee aan de sprint doen, dat is dus 150meter zo snel mogelijk afleggen. dus het moet eigenlijk het snelste van het snelste zijn om een beetje kans te maken.
 
Waarom pas je dat frame niet aan en gebruik je een compleet scooterblok??

Honda/Kymco scooters hebben een slag van 41,4 mm... schiet je niet veel mee op dus.
 
Kun je niet gewoon een watergekoelde mina cilinder pakken en dan ophogen? Of wordt de timing dan teveel verknoeid? Als je een niet al te brute cilinder gebruikt, lijkt het me dat het moet kunnen.
 
er zijn ook mensen die 18 pk uit een luchgekoelde mb cilinder halen zonder vlinderpoort. Een vlinderpoort zal wel wat sneller zijn, maar zorg liever eerst dat je de rest van je setup goed hebt. En ik denk niet dat er veel ruimte is bij de polini voor hulpuitlaatpoortjes, maar de vorm van de uitlaatpoort vraagt om verrandering.
 
Back
Top