waar komt deze carb vandaan (keihin)

  • Thread starter Deleted member 11432
  • Start date
D

Deleted member 11432

Guest
ik ben met mn project bezig, en rooienaar hier uit het dorP heeft er een carb op, waar ik ook wel in geinterreseert ben. Ik weet alleen niet waar ik hem zou moeten halen, en waar ze eventueel van af komen.

dus als iemand me zou kunnen helpen :D

fototje ervan (het is een 28 mm KEIHIN)


cabr[1].jpg
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

ust power said:
pics doen 't niet, maar k vermoed dat je de keihin pwk d-slide bedoelt...die is o.a. te bestellen op www.euroscooters.nl

ps. stel deze vraag voortaan in quick forum oid....

nope, w8 ik zal de foto wel ff van een andere pagina linken
 
ok nu doet hij het, en ik meen dat hij m bij JS heeft gehaald, mss weet hij er meer van, iemand anders is ook oK natuurlijk.
 
joel heeft idd ook 'ns getest met zo'n carb, kan je onder vrij extreme hoek plaatsen geloof ik.....soort valstroom oid...pm hem anders ff....
 
ust power said:
joel heeft idd ook 'ns getest met zo'n carb, kan je onder vrij extreme hoek plaatsen geloof ik.....soort valstroom oid...pm hem anders ff....

daarom, kan ik een veel korter inlaat traject toepassen... nog iemand meer die er iets meer van weet?? of ervaring mee heeft :p, op google kon ik ook al niks vinden.
 
Dit is een carb van een honda NS400R, dit is een 3 cilinder 400cc tweetakt.
Origineel is de venturi 26mm, ik geloof dat deze is uitgedraaid.
Ik heb er zelf mee gereden op mijn sprinter.
 
sprinter said:
Dit is een carb van een honda NS400R, dit is een 3 cilinder 400cc tweetakt.
Origineel is de venturi 26mm, ik geloof dat deze is uitgedraaid.
Ik heb er zelf mee gereden op mijn sprinter.

en??? das de grote vraag :p
als iemand er een heeft of weet te liggen PM is welkom..
 
Last edited by a moderator:
Ik heb er 1 liggen :) Nog niet mee getest, maar zeker wel van plan. Wat ik vernomen heb is dat je gasreactie een stuk verbeterd, maar dat het verder geen vermogenswinst oplevert ten opzichte van een normale PWK. Of dit ook klopt is voor mij een kwestie van tijd, dus meer kan ik er niet over vertellen.
 
Mol said:
Ik heb er 1 liggen :) Nog niet mee getest, maar zeker wel van plan. Wat ik vernomen heb is dat je gasreactie een stuk verbeterd, maar dat het verder geen vermogenswinst oplevert ten opzichte van een normale PWK. Of dit ook klopt is voor mij een kwestie van tijd, dus meer kan ik er niet over vertellen.

ik wacht rustig af...
 
Was een heel goeie carb, alleen had ik last van het feit dat hij simpelweg doodviel als je het gas optrok.
Ik heb het niet opgelost gekregen, van schie wel, rudi(ist) had er soms ook last van :)
 
Mol said:
Ik heb er 1 liggen :) Nog niet mee getest, maar zeker wel van plan. Wat ik vernomen heb is dat je gasreactie een stuk verbeterd, maar dat het verder geen vermogenswinst oplevert ten opzichte van een normale PWK. Of dit ook klopt is voor mij een kwestie van tijd, dus meer kan ik er niet over vertellen.

misschien wel makkelijk als je hem ook kunt vertellen waar je hem vandaan hebt (of dit is nvt als je hem 2e hands hebt gekocht)
 
Ik heb geen nieuwe carb idd. Hij komt dus van een:
sprinter said:
Dit is een carb van een honda NS400R, dit is een 3 cilinder 400cc tweetakt.
Origineel is de venturi 26mm, ik geloof dat deze is uitgedraaid.
Daar zul je hem dus vandaan moeten toveren.
 
sprinter said:
Was een heel goeie carb, alleen had ik last van het feit dat hij simpelweg doodviel als je het gas optrok.
Ik heb het niet opgelost gekregen, van schie wel, rudi(ist) had er soms ook last van :)

dat probleem was bij rooienaar al opgelost, dus zover ben ik al. het is ook nie echt een alledaagse carb voor een scooter :D
 
sprinter said:
Was een heel goeie carb, alleen had ik last van het feit dat hij simpelweg doodviel als je het gas optrok.
Ik heb het niet opgelost gekregen, van schie wel, rudi(ist) had er soms ook last van :)

En dat probleem kon je oplossen door wat kleine aanpassingen aan de carb :)
 
Back
Top