Ik ben ook best wel benieuwd. Heb het ding zelf nog nooit op een blok geschroefd (behalve om te passen dan). Eventuele oplossingen voor problemen weet ik liever vantevoren, scheelt een hoop gepruts!
Ik ben ook best wel benieuwd. Heb het ding zelf nog nooit op een blok geschroefd (behalve om te passen dan). Eventuele oplossingen voor problemen weet ik liever vantevoren, scheelt een hoop gepruts!
De carb. wel wat aanpassingen gebruiken maar als je ze allemaal weet dan is het allemaal in 2 uurtjes klaar. Denk hierbij aan:
-Stationairschroef
-"Gaskabelhouder" de hevel kantelt bij de meeste modellen dus je gaskabel gaat niet de carb in.
-Luchtkanaal
-Inlaat opvullen vanwege het doodvallen van de carb. Bij de gasschuif is die origineel zoals al gezegt is 26mm maar loopt uit naar 31mm 8P Als dit opgevult is dan ben je van dat probleem ook af...
Al met al kun je eigenlijk net zo goed voor een PWK gaan oid. Je zult alleen en wat betere gasreactie/gasherneming krijgen.
Een valstroom carb, is een heel ander principe/carb dan deze. Deze carb heeft alleen de vlotterbak schuiner hangen. Zodat je de carburateur schuiner kunt plaatsen zonder dat de vlotter gaat lekken/ je carter volloopt
Alleen is een ns400r een 3cilinder, dus staan er 3 van die carbs naast elkaar. Dus enkel de buitenste heeft zo een ding om 2 gaskabels(duwende en trekkende) in te leggen, de 2 andere niet. Daar moet zoals bij die van topicstarter wat aan geknutseld worden.
Deze carb kan echt wel verticaal staan;
@rooienaar: thanx voor de tip, als ik ooit nog zo een carb heb zal ik die raad opvolgen