70 team tunen [pia]

Big B NRG

Well, this is awkward
Ik had een paar vraagjes....

Kan je dat spijltje wat in het midden van de uitlaatpoort zit verkleinen of is dat niet wijs?

kan je de uitlaat poort ook nog vergroten?

En is het wijs je spoelpoorten te polijsten?

Hebben jullie nog andere suggesties?

ik zie het wel:)
 
Advertisement - register to remove this

Misschien dat er bij de sticky topics wat te vinden is voor je. Er is er zowieso 1 voor tunen enzo. Zoek die ff op bij de sticky's in het beginnersforum!

Suc6 ermee.
 
als je nou je cilinder op maat wil maken van je carter hoe doe je dat?

En moet je nog ergens naar kijken wat belangrijk is?

ps. ik heb de search gebruikt:)
 
me cilinder (team 70) en carter waren al aardig op maat...daar kon heel weinig vanaf...wat zou ik nog meer kunnen veranderen...

Ik heb gelezen dat je de uitlaatpoort kan polijsten...kan je dat spijltje nog kleiner maken...of minder lang?

en de uitlaatpoort zelf groter maken een mm ofzo? (hier heb ik nix over gevonden)

Dus wie heeft er antwoorden voor mij(zinnig graag:))
 
Originally posted by Big B NRG
me cilinder (team 70) en carter waren al aardig op maat...daar kon heel weinig vanaf...wat zou ik nog meer kunnen veranderen...

Flow ed. Staat in topics...

Ik heb gelezen dat je de uitlaatpoort kan polijsten...kan je dat spijltje nog kleiner maken...of minder lang?

Mwach spijltje zou ik zo laten. Wil je meer poortoppervlak verbreeddan je poort gewoon IETSJE. En polijsten kan idd verwachten er niet veel van ,niks eigenlijk...

en de uitlaatpoort zelf groter maken een mm ofzo? (hier heb ik nix over gevonden)

Nou hier staat het forum vol van, je kan op ZOveel manieren je uitlaatpoort aanpassen, is gewoon even rondkijken naar poortmapjes enzo

Dus wie heeft er antwoorden voor mij(zinnig graag:))
 
Ik zou 1 tot 1,5 hoger gaan in je uitlaatpoort...maak het niet al te extreem... 21,5 mm is de max...daarna is het: Hap !..
Breder zou ik ongeveer 5, 6mm breder gaan...

Maar het beste is natuurlijk gewoon een poortmapje zien te krijgen...en beetje rond informeren want het beste is voor die team,.
 
Originally posted by Hessman
Ik zou 1 tot 1,5 hoger gaan in je uitlaatpoort...maak het niet al te extreem... 21,5 mm is de max...daarna is het: Hap !..
Breder zou ik ongeveer 5, 6mm breder gaan...

Maar het beste is natuurlijk gewoon een poortmapje zien te krijgen...en beetje rond informeren want het beste is voor die team,.

5 a 6 mm breder, vind ik wel veel hoor :eek:
 
bij het terugleggen wordt de bovenste laag van de spijl (de cillinderwand op de spijl dus) dunner gemaakt waardoor er minder kracht op de zuiger komt te staan. Dit zorgt er voor dat de zuiger en de zuigerveren minder hard slijten.
 
Als je nog nooit een alu cilinder met nicasilwnad hebt getuned zou ik niet met een mhr beginnen...
 
Back
Top