720 uur scripten? :rdartmaster187 said:Ik loop nu stage bij een bedrijf wat software ontwikkeling doet in de richting van boten enzovoort.
Ik moet dus kunnen programmeren. ik moet beginnen met PHP en MySql. Dat is echt klote, maja het moet maar. Misschien later nog C++
Ik moet tot 1 juli en ben 1 maart begonnen.
Ik krijg helemaal niets ervoor, maar het is voor me diploma moet je maar denken.
Wel 720 uur voor 0 euro :/
Baas boven baas +ralf+ :*SiRoj said:Als ik strax stage ga lopen krijg ik volgens mij wel enige vergoeding... Euro per uur ofzo, is niet veel, maar iig nog iets.. kan ook illusie van mij zijn hoor
scoop643 said:damn ga net opbellen naar stage bedrijf.
Krijg zoon sjaak aan de phone. Die gast zegt zo van ja als je er geen zin in heb hoef niet te komen hoor. Want dat soort mensen hebben we niet nodig.
Echt achterlijk bel alleen om te vragen wanneer ik lang kan komen:S En zei verder niets8P
En hij zegt zo van ja wij als bedrijf doen veel in dit... bla bla bla... en in dit bla bla bla
Ik zo van jah dat lijkt mij erg leuk. Zegt die man zo van naja... gaat wel:|
komop zeg... hier moet ik 12 weken ga werken 8P
Bas@ICE said:Ik heb voor na de zomer een stage voor een half jaar in Amsterdam geregeld.
Leuk bedrijf, Mijn style past er goed in..kortom ik ben helemaal blij.
Maar nu werken ze niet met Stagevergoeding. Dat is natuurlijk gewoon zwaar klote omdat ik het gewoon niet red. om na het werk nog een bijbaan te hebben ivm. de reistijd. En voor het weekend alleen levert m'n huidig pizzabezorg baantje natuurlijk te weinig op aangezien ik normaal 4 dagen werk.
Is een stagevergoeding verplicht ? , want van 55e Stufi en wat weekend werk kan je never je kosten betalen natuurlijk. (vooral omdat het 6 maanden is).
Of mag het bedrijf zelf kiezen wat ze doen. Iets anders zoeken wil ik niet omdat ik dit echt zie zitten en ik gewoon al aangenomen ben.
Ap. said:Wij, als klein bureautje met 8 man mogen dat doen voor Interpay; en is nu (woensdag) dus pas uitgelekt. Opzich wel netjes :henko:
Ben er wel trots op:*