This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stage lopen

Stage is echt relaxt geweest, 1 jaar bij BMW-dealer Van Laarhoven in Eindhoven, waarvan 3 maanden in hun schadebedrijf...
Mooie auto`s, perfecte sfeer en ik heb er heel veel opgestoken, toch het voornaamste doel van een stage...

Ik loop nu stage bij een bedrijf wat software ontwikkeling doet in de richting van boten enzovoort.
Ik moet dus kunnen programmeren. ik moet beginnen met PHP en MySql. Dat is echt klote, maja het moet maar. Misschien later nog C++
Ik moet tot 1 juli en ben 1 maart begonnen.
Ik krijg helemaal niets ervoor, maar het is voor me diploma moet je maar denken.
Wel 720 uur voor 0 euro :/

720 uur scripten? :r
opzich; met php en kan je je website echt helemaal af maken.. vond het nog best leerzaam in de tijd dat ik dat allemaal nog deed, afgelopen week geinstalleerd op de Mac waar ik op werk om het daar eens op te testen (op vraag van een klant).

Loop nu 1 1/2 jaar stage bij een autobedrijf. Doe gewoon het werk wat de andere monteurs doen, dus niet alleen van die lamme beurten maar ook koppelingsplaten en koppakkingen enzo. 2 dagen in de week. Krijg er geen rooie eurocent voor

Als ik strax stage ga lopen krijg ik volgens mij wel enige vergoeding... Euro per uur ofzo, is niet veel, maar iig nog iets.. kan ook illusie van mij zijn hoor

SiRoj said:
Als ik strax stage ga lopen krijg ik volgens mij wel enige vergoeding... Euro per uur ofzo, is niet veel, maar iig nog iets.. kan ook illusie van mij zijn hoor
Baas boven baas +ralf+ :*

hoor net op de radio over de fraude bij Interpay/Pay Square waardoor ik dus afgelopen vrijdag over moest werken (paar posts terug), eerst waren het er 200, toen 500 en uiteindelijk 800 spoedmailings de deur uit gedaan vrijdagavond nog op het stagebedrijf. Nu hebben we gisteren de rest van de 15000 brieven de deur uit gedaan... Wij, als klein bureautje met 8 man mogen dat doen voor Interpay; en is nu (woensdag) dus pas uitgelekt. Opzich wel netjes :henko:
Ben er wel trots op :*

damn ga net opbellen naar stage bedrijf.

Krijg zoon sjaak aan de phone. Die gast zegt zo van ja als je er geen zin in heb hoef niet te komen hoor. Want dat soort mensen hebben we niet nodig.

Echt achterlijk bel alleen om te vragen wanneer ik lang kan komen:S En zei verder niets8P

En hij zegt zo van ja wij als bedrijf doen veel in dit... bla bla bla... en in dit bla bla bla
Ik zo van jah dat lijkt mij erg leuk. Zegt die man zo van naja... gaat wel:|

komop zeg... hier moet ik 12 weken ga werken 8P

Ik moet ergens tussen 4 juli en 31 december 16 weken stage lopen aan boord van een schip (binnenvaart opleiding he). Kheb alleen nog geen plaats .

Het mooie is wel dat men verplicht is minstens 228,- p/maand te betalen, dus ik heb in ieder geval een redelijk stage vergoeding.

Vorig jaar en dit jaar nog 2 dagen per week stage @ installatie bedrijf hierna 3 dagen per week installaties e.d. ontwerpen, fucking relaxed werk dus :#

Lekker lomp :| Wtf is dat voor bedrijf dan?

vandaag laatste stage dag. damn wat gaat dat hart zeg 10 weken }) .
Heb er waarschijnlijk een baantje aan over gehouden +ralf+ .
En een waardebon van 300 euri bij lasaulec :+ ,mooi meegenomen denks

Ik heb voor na de zomer een stage voor een half jaar in Amsterdam geregeld.
Leuk bedrijf, Mijn style past er goed in..kortom ik ben helemaal blij.

Maar nu werken ze niet met Stagevergoeding. Dat is natuurlijk gewoon zwaar klote omdat ik het gewoon niet red. om na het werk nog een bijbaan te hebben ivm. de reistijd. En voor het weekend alleen levert m'n huidig pizzabezorg baantje natuurlijk te weinig op aangezien ik normaal 4 dagen werk.

Is een stagevergoeding verplicht ? , want van 55e Stufi en wat weekend werk kan je never je kosten betalen natuurlijk. (vooral omdat het 6 maanden is).

Of mag het bedrijf zelf kiezen wat ze doen. Iets anders zoeken wil ik niet omdat ik dit echt zie zitten en ik gewoon al aangenomen ben.

Een stagevergoeding is bij de wet niet verplicht. Als jij geen geld vangt dan doet jou school het geld vangen voor jou. Daarom is stage ook aardig relaxed voor scholen. Aangezien ze weinig/geen kosten van je hebben maar wel aan je verdienen. Correct me if im wrong hoor. Maar volgens mij zit het zo crappy in elkaar.

Zal ik jullie even vertellen hoe het met mij op de stage gaat Mja, alles gaat erg goed eigenlijk.. Ik zit er nu iets meer als 4 maanden en ze willen me graag daar houden Ik heb al een aantal leuke bonussen binnen gesleept van 100+ euro. Verder ga ik er van de zomer vakantiewerk doen en gisterenavond werd ik door mijn baas opgebeld of ik er ook niet wilde afstuderen. Eigenlijk had ik al een andere afstudeerplek, maar hij wil me nou omkopen door te zeggen dat ze mijn stagevergoeding een eind omhoog willen gooien

Mja, nog 4 weken en dan is mijn reguliere stage dus voorbij. Dan in de zomer daar werken en misschien na de zomer daaro nog afstuderen mits ze genoeg dokken anders ga ik naar dat andere bedrijf toe Leuke situatie dacht ik zo

stagevergoeding is idd niet verplicht.
Mijn bedrijf is wel relax gelukkig, ze zijn tevreden over het werk dat gedaan word dus ik krijg 180 euro per maand, + 40 euro extra als ik iets speciaals voor mekaar krijg + 10 euro per uur alsk ik het weekend doorwerk...

dat tikt dus wel lekker aan

het werk is ook zeer goed te doen, puur flash, actionscripting, 3d en wat fotografie +ralf+

maar vorig jaar had ik hetzeflde, 0,0 gekregen terwijl dat bedrijf dik profiteerd..achja zo ist nu eenmal

-Tom

Jullie krijgen allemaal wel weinig stagevergoeding zeg.. Geen HBO opleidingen of zo? Ik krijg nu gemiddeld 300 per maand en ik hoop dat het bij de volgende stage verdubbelt wordt..

[ralf]sorry, verkeerde post geedit :x[/ralf]

Last edited by a moderator:
Ik loop MBO stage en krijg daar weer meer dan het dubbele van...

Ap. said:
Wij, als klein bureautje met 8 man mogen dat doen voor Interpay; en is nu (woensdag) dus pas uitgelekt. Opzich wel netjes :henko:
Ben er wel trots op :*

Dus ik krijg een door Ap designed briefje van de week?

krijg nu idd ook 300 euro per maand aan vergoeding, zijn ook goed tevereden over het werk dat ik lever (softwarepaket voor een draadbuigmachine)