Lees eens stukje terugnick-nick said:komen er ook apparte racs voor:
giet 50
giet 70
alu 50
alu 70
want daar zit natuurlijk veel verschil in vermogen
en er komt dus ook een race voor de echte std. cilinders?
[neem ik mn xtra blok mee]
Razma said:dan krijg je meer dan 15 klasses uiteindelijk... dus rij je met 10 man per klasse ofzo?
dat kan echt niet dus...
maja ik zie het niet zitte om ff 1400 km te rijden voor te sprinten..(lelystad 2005) echt bale dat ik er niet bij kan zijnSander said:Het lijkt me logisch...
25 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=euro&v=56">euro</a> eenmaling inschrijfgeld (voor bekers, verzekering, moeite, onkosten st.net, etc)
Daarnaast per sprint-event een terugkomende inschrijfgeld (neem bv 10 euro). dit voor de organisatie van het event...
Als je een keer niet rijd...is dat aan jezelf.. Misschien dat er met schrapresultaten word gewerkt...maar ik denk, dat het gewoon zaak is, alle sprints te rijden
Slome said:Mensen, zijn er ook liefhebbers voor Scooter Special 50cc?
Zo ja, dan bestel ik morgen een MHR Team 50 ipv een MHR Cross
Tinne said:Idd, of ben ik straks als enige 50cc special? en daarom gedoemd om tegen 70cc`s te rijden? (niet dat je daar geen verassing tot op zekere hoogte kunt zijn hoor, maar van de top verlies je)
En de evt sobw scooters; ook speciaal? (niet verlengd, dus niet?!) rijden dan mee met de normale 50cc scooters (en boeken alles). Of komen ze bij special? en dan komt er geen sobw scooter, en ben ik de enige 50cc special.
En dit allemaal omdat er bar weinig 50cc projectjes zijn....
Tinne..
Dank u hoogheidRazma said:er is geen 50 special, dus met een verlengd frame kom je automatisch terecht in de special klasse. De SOBW'rs vallen in de gewone scooter 50 uiteraard