ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
meesterlijk!

ff op de regelementjes wachten...25euries per jaar is makkelijk te doen...verveor moet ook te regelen zijn...dus ik denk dat we bij behoorlijk wat meetings aanwezig zullen zijn in 2005...
 
nick-nick als je wilt sprinten en wilt winnen zul je dus een alu cilinder moeten kopen volgens jou. Als je wilt winnen heb je er wat voor over dus dat moet geen probleem zijn. Bij races horen nou eenmaal regelementen en die komen zoals al 200x vermeld zeer binnenkort compleet online.
Verder sprint ik/heel veel anderen voor de fun! Ja voor plezier sprinten, als je dit topic leest lijkt dat niet te kunnen maar zoek maareens naar sprintdag emmen, daar is een topic over. Nog nooit zoveel mensen blij zien zijn met 200m asfalt en een kerstboom startsysteem.
Wat ik probeer te zeggen: normaal kan je sprinten @ meetings e.d. en op Jubbega. Iedereen vind het altijd tof, nu kan dat allemaal nog steeds. Alleen komt er ook nog een competitie bij waaraan je kan deelnemen, maar niks moet. Je kan ook gewoon je tijd vergelijken met die van een vriend van je met dezelfde setup oid. zonder aan de competitie mee te doen.

+ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ GA DUS GEWOON ALLEMAAL LEKKER SPRINTEN EN SCHRIJF JE ALLEEN IN ALS JE HET ERVOOR OVER HEBT JE AAN DE REGELEMENTEN AAN TE PASSEN!!!!!!! +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+
 
super idee :)
suggestie:
-evt minimaal aantal sprints vaststellen voor puntentelling en dan gemiddeldes nemen?
-evt proberen in de klasses zelf nog een beetje gelijkwaardige scoots te laten sprinten, zodat het wat 'spannender' wordt allemaal

geen kritiek dus, alleen suggesties :)
echt top dat dit gebeurd, laat dit ook maar eens in het nieuws komen ipv de slechte dingen ;)
 
@ jules_w88 > het aantal sprints is afhankelijk van hoeveel wedstrijden mogelijk zijn op een jaar (lees: vergunning en/of organisatie)

ivm de klasses: hoe bedoel je?
 
naja, mensen zeggen bv
airsal tegen speed is 'oneerlijk'
maar als je nou probeert, om bij de indelingen van sprints zoveel mogelijk gelijkwaardige setups tegenover elkaar laat zetten...
dus speed vs speed
airsal vs airsal bij wijze van spreken
of is het niet de bedoeling dat je met z'n 2'en tegelijk rijdt?
 
uiteraard rij je met z'n tweeën, maar het is niet mogelijk om nog meer klasses te gaan toevoegen. Dan krijg je meer dan 12 klasses ofzo en wordt de 'competitie' ook weer minder omdat er soms té weinig mensen in een klasse gaan zijn.

maar zoals Mol al zei: je kan sprinten tegen wie je wil.. dus ga je voor de fun en wil je kijken of je sneller bent dan iemand met ongeveer dezelfde setup, dan ga je met twee sprinten. Wil je voor de podiumplaatsen gaan is het een andere zaak natuurlijk, maar de fun moet blijven
 
jules bedoelt denk ik niet dat er meer klassen komen, maar dat je binnen een bepaalde klasse de startnummers zo uitdeelt dat je alsnog krijgt wat hij zei :)
 
Dat bv nrs 1 en 2/3 en 4/enz. met dezelfde "set-up" rijden zodat het wat fair is.
Maar dat maakt toch niks uit, aangezien het volgens tijd is en niet volgens wie eerst aankomt aan de streep :p
 
mja, het is natuurlijk wel leuk als je wint van iemand met 'dezelfde' setup, zonder dat je tijden hoeft te vergelijken...

@Inne: hij bedoelt dus dat je met de startnummers binnen een bepaalde klasse, koppels maakt met'dezelfde' setup
dat je bij de inschrijving dus opgeeft met welke cilinder je rijdt.
 
het wordt niet zoals in Jubbega dat je een tegenstander krijgt toegewezen hoor. Je kan zelf kiezen tegen wie je wil rijden, eventueel zelfs ook van een andere klasse
 
o ok, had ik niet begrepen of overheen gelezen, ik dacht dat een tegenstander aangewezen werd oid...
maja, erg vet, ik ga zeker 1 keer erheen,misschien wel altijd +ralf+
 
Maar Razma hoe doe je dat voor de competitie-rijders als er niet op klasse gereden wordt?

Krijg je dan een transponder ofzo :P
 
euh, ff anders uitleggen dan :)

Bij de inschrijving geef je een klasse op en krijg je een startnummer. Wanneer het startnummer ingegeven wordt bij de opstelling, dan wordt de tijd automatisch in de juiste klasse geplaatst
 
OK ik snap het maar dan moet je dus toch nog wel op nummer opstellen.

Of ga jij constant nummers in staan voeren van mensen die aan de start staan? :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top