ST.net Sprint Competitie wedstrijd @ Emmen

Interesse in een competitie @ Emmen?

  • Jazeker, ook voor de prijs van 20 Euro

    Votes: 143 89.4%
  • Nee, absoluut niet voor de prijs van 20 Euro

    Votes: 12 7.5%
  • Nee, sowieso geen interesse

    Votes: 5 3.1%

  • Total voters
    160
Enrico@Sprinter said:
Omdat dit ook niet door scooterfreaks georganiseerd wordt!!!! Liever niet dat het daar op komt..
sorry hoor, je organiseert een nederlandse sprintcompetitie en je wilt dat er alleen mensen van sf.net komen ???
beetje lullig voor de anderen die wel meedoen aan de competitie.
het is toch juist leuk om te kijken wat degenen buiten dit forum doen ?

mja, uiteindelijk ligt het toch bij Inne.
 
het grootste deel zijn forummembers hier... de leeftijdsgroep van s-f ligt veel lager en weinig écht sprinters daarbij, vooral straat...

verder is het idd zo dat vermelding op st.net alleen best voldoende reacties altijd oplevert.
 
idd ws als je het op scooterfreaks zet dat er dikke groepen 16 jarigen komen uit de streek van emmen... meestal heb je daar meer last dan gemak van. :rolleyes:

*edit* denk dat de serieuze peeps van s-f.nl ook wel hier zitten en anders het wel via via horen van mensen van st.net *edit*
 
JeffreyZwolle said:
idd ws als je het op scooterfreaks zet dat er dikke groepen 16 jarigen komen uit de streek van emmen... meestal heb je daar meer last dan gemak van. :rolleyes:

*edit* denk dat de serieuze peeps van s-f.nl ook wel hier zitten en anders het wel via via horen van mensen van st.net *edit*

mja , in de buurt van Emmen is er niet zoveel animo (als ze het al weten)
komt nog bij dat als ik kijk naar vorig jaar en hoe weinig mensen er op races komen kijken uit de buurt dan kan ik je zo wel vertellen dat dat soort jonges er niet veel zullen zijn en laat staan meedoen...

mja , laat er es een paar meedoen , dan komen ze er wel achter wat ECHTE sprinters zijn..

hier in de buurt zijn alleen maar wannabee-sprinters met hun ophoogblokjes en nrx setup...

hoorde btw vorige keer btw 1 of ander boer die zei : oh , daar kunnen wij ook wel tegenaan , rijden we zoek...

ze hadden zelfs nog std omtsteking 8P (@ Inne , zo'n soort v.d.AA Phantom idee zegmaar :p)

mja , dat hou je toch ...

maar er zijn gelukkig niet voor niets regels , en dat soort houd zich daar meestal toch niet aan en zijn dus zo weg.. (of als ze goed genoobt zijn ;) )
 
melf #50 said:
mja , in de buurt van Emmen is er niet zoveel animo (als ze het al weten)
komt nog bij dat als ik kijk naar vorig jaar en hoe weinig mensen er op races komen kijken uit de buurt dan kan ik je zo wel vertellen dat dat soort jonges er niet veel zullen zijn en laat staan meedoen...

mja , laat er es een paar meedoen , dan komen ze er wel achter wat ECHTE sprinters zijn..

hier in de buurt zijn alleen maar wannabee-sprinters met hun ophoogblokjes en nrx setup...

hoorde btw vorige keer btw 1 of ander boer die zei : oh , daar kunnen wij ook wel tegenaan , rijden we zoek...

ze hadden zelfs nog std omtsteking 8P (@ Inne , zo'n soort v.d.AA Phantom idee zegmaar :p)

mja , dat hou je toch ...

maar er zijn gelukkig niet voor niets regels , en dat soort houd zich daar meestal toch niet aan en zijn dus zo weg.. (of als ze goed genoobt zijn ;) )

beter voorkomen dan genezen :p;)
 
Als er serieuze mensen van sf.nl willen komen, dan vind ik dat ze het volle recht hebben om ook te komen. Maar zoals al gezegd wordt, zitten de snelle jongens ook hier. En als ze moeilijk doen help ik wel mee ze het terrein af te sturen:p
 
denk niet dat het dit jaar daar nog van komt...

reden: www.scootertuning.net boven aan:
* De Stichting Scooterrace & Brommersprint Organisatie is een feit !
In 2006 zal de stichting SBO races organiseren op kartingbanen in Nederland als Pottendijk (Emmer-Comparscuum), Sloterdijk (Amsterdam) en het Midland Circuit in Lelystad. Ook de sprint competitie is nu echt een feit. Inschrijvingen 18 september @ Street or Track Utrecht (info volgt).
 
dus dit gaat niet door...wel jmmr had wel zin om hierheen te gaan leek me wel leuk :)

maar dat sprinten wat er staat op st.net moet je je vanaf 2006 perse daar inschrijven om op meetings te sprinten of wat??? :S
 
Back
Top