ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
Om nog even op het borgverhaal terug te komen }) :

Als mensen niet met de juiste dikte boor (lees: te dik) overal gaatjes gaan boren breken de moertjes/boutjes eerder. Misschien handig om daar een goede how-to met foto's van te maken.

(Aan mij niet de eer want ik werk met borgveertjes en borgmoeren.)
 
marbossi said:
Daarom aan mij niet de eer ;)
edit:/ ik doe dus niet mee aan de officiele sprint klasse.
ik denk dat alles wel oficieel is alleen het zijn verschillende klasses.
dat wil niet zeggen dat de 70klasse niet officieel is.
 
Ik had wat duidelijker moeten zijn: Ik doe waarschijnlijk niet mee aan 1 van die klasses. Misschien dat ik op een meeting wel meesprint, maar dus niet "officieel".
 
Hoe zit het met lachgas op schakelbrommers, mogen die wel in de normale klasse meedoen. ?

Of is dit net als bij de scooters, niet in de normale klasse??
 
Enrico@Sprinter said:
Dat is nou al 10x gezegd.. Gaatje erin, borgdraad erdoor en dat weer vastmaken aan b.v je veer of zo..

Zo kan het bv ook:
borging.jpg
 
kijk daar hebben we wat aan, foto's van het geborgde materiaal.
net wat al eerder voor gesteld werd, een how to maken voor het borgen van boutjes etc...

kan iemand die alles al geborgd heeft miss een how to maken??
 
RS-Vale-46 said:
kijk daar hebben we wat aan, foto's van het geborgde materiaal.
net wat al eerder voor gesteld werd, een how to maken voor het borgen van boutjes etc...

kan iemand die alles al geborgd heeft miss een how to maken??

Ze zijn hier toch niet helemaal kinds zeker :rolleyes:

iedereen kan toch wel een gaatje door het deel wat geborgd moet worden boren.
 
het is voor mij ook geen probleem hoor...
ik red het ook wel maja het is toch een beetje verduidelijking voor de mensen die er mischien wat moeite mee hebben.
ik hou er hierbij dan ook mee op..
 
die vraag is al beantwoord...

iig, binnenkort meer concreets omtrend data aangezien sommige organisaties binnenkort de bevestiging van de vergunningen binnen krijgen... althans, laten we hopen !

Zoals het er nu uitziet hebben we min. 3 wedstrijden voor 2005 en nog een 4 mogelijkheden als de vergunningen rond zijn...

ivm de borging zal ik nog duidelijk erop ingaan + foto's wat voor velen misschien wel handig is en howto's. Ook we wielbasis komt nog duidelijkheid.
 
Inne Heb het antwoord na het hele topicje gelezen te hebben nog niet gevonden. Mss dat ik eroverheen heb gelezen heb alleen veel gelzen over Borgen en Onenigheid met Regelement van klasse verdeling.

Ik bedoel dan niet zo van Is het verplicht om uberhaupt mee te doen maar als je mee wilt doen aan de Kampioenschap :)
 
Artikel 1 - Specificaties Technisch Reglement Schakelbrommers tot 50 / 70cc

1.7 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet veranderen ten opzichte van het originele gehomologeerde model.

betekend dit ook dat je je schakelbrommer niet mag ophogen? :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top