ST.net Sprint Competitie wedstrijd @ Emmen

Interesse in een competitie @ Emmen?

  • Jazeker, ook voor de prijs van 20 Euro

    Votes: 143 89.4%
  • Nee, absoluut niet voor de prijs van 20 Euro

    Votes: 12 7.5%
  • Nee, sowieso geen interesse

    Votes: 5 3.1%

  • Total voters
    160
nickisdegekste said:
mischien maaar 90 stemmen maar ik denk dat er ook wel meer mensen komen die nooit op forum zitten maar gewoon via iemand anders van forum inschrijven .

daar zit ook wel wat in jah.. er zijn ook mensen uit zwolle die niet op het forum zitten. die er ook vast weer bij willen zijn volgende keer (oa die lange ice die er de vorige keer ook was)]

maja of dat overeen zal komen met het aantal mensen wat op het laatste moment niet op komen dagen :rolleyes:
 
Last edited:
Vooraf laten betalen lijkt mij?
Wil alleen wel een datum horen want miss zit ik wel in spanje.....

Als ik in Nederland ben zal ik ZEKER komen!
 
ff vraagje

misshien erover heen gekeken, maar hoeveel mensen hebben we nodig voor het te kunnen betalen?
+ de mensen die mee komen met gasten met scoots. die betalen ook.
zijn misschien extra mensen . buiten de poll om.
 
big-t said:
ff vraagje

misshien erover heen gekeken, maar hoeveel mensen hebben we nodig voor het te kunnen betalen?
+ de mensen die mee komen met gasten met scoots. die betalen ook.
zijn misschien extra mensen . buiten de poll om.
In princiepe betalen alleen degenen die ook echt rijden. Wil je met ze 3en op 1 scooter rijden dan moeten ze toch alle 3 betalen. Kom je alleen kijken is de toegang vrij tot het circuit.
Vorig jaar was er iemand/of meerdere zelfs die van kleding e.d. gingen wisselen om met ze 2en voor 20 euro te kunnen sprinten.
Hoeveel man er nodig is om uit de kosten te komen weet ik eerlijk gezegd niet, maar daar zal Razma wel mee komen.

Verder lijkt het me duidelijk dat als er mensen zijn die willen smokkelen dat ze dan geowned worden door de rest van de bezoekers!
 
op irc was gevallen dat er 160 man nodig was om uit de kosten te komen voor huur baan ... 3200€ voor een dag :X
 
Vergeet niet de kosten voor het vervoer van het startsysteem, huur/koop aggregaat en laptop.
Verder heb ik geen flauw idee wat het circuit huren kost. Maarja, Inne zal zichzelf toch ook in moeten dekken. Als er 2 man niet op komt dagen en ze moet daarvoor uit eigen zak gaan betalen schiet het ook niet op. Dan zal er iig nooit meer zo'n dag komen als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Pics gezien (Alle hele tijd geleden)

Maar Ik wil er zeker bij zijn en heb er wel 20 euro voor over ook :)

Zag er iig op die pics erg gezellig uit!
 
Mss overdreven en ook beetje laat....een pass partout ofoziets.
Zelfde idee als de sprintcompetitie, alleen dan voor 2/3 meetings.
Wil je er zeker bij zijn, koop er een. Heeft de organisatie meer overzicht.
Verder idd geld overmaken ja....mss 10 euro als bevestiging dat je meedoet, en 10 na ontvangst van kaartje/rond de tijd dat je kaartje ontvangt.
Geen betaling voor kaartje..is 10 euro borg kwijt....meteen ff de pot gespekt.
;)
 
idd lijkt mij beter gewoon vooraf te betalen.

en er zullen er dan zijn, van ja, stel ik kan niet komen. kost het me 20 euro.

maar stel als er 20 man niet komen wie betaald die 20 x 20 euro dan.
niemand lijkt mij.
 
de vorige keer was de baan eigenaar goed gezind en heeft de rest van de kosten maar laten hangen, maar denk niet dat hij daar ditkeer mee accoord gaat:X
beter dat iedereen dan nog effe een centje bij legt want inne heeft denkik ditkeer geen zin om dat probleem weer op te lossen
 
ik ben er vanzelfsprekend ook 20 euro is geen geld voor een dagje plezier.alleen weer balen dat ik in zeeland woon.altijd zo ver weg he maar heb het er voor over :D
 
Enrico@Sprinter said:
Vergeet niet dat het de vorige keer ook erg ongelegen kwam i.v.m Genemuiden en SOBW sjees..

das ook waar ja
ach maartog vind ik dat als we wat geld te kort komen dat iedereen wel effe een steentje bij kan dragen tog:)
tenslotte inne doet dit wel allemaal voor ons:)
 
roderunner19 said:
das ook waar ja
ach maartog vind ik dat als we wat geld te kort komen dat iedereen wel effe een steentje bij kan dragen tog:)
tenslotte inne doet dit wel allemaal voor ons:)
helemaal mee eens.als iemand zoveel moeite voor mij (en anderen natuurlijk)doet dan doe ik graag wat terug dus als het meer word dan hoor ik het hier nog wel
 
Member BCR said:
Jammer dat ut weer zo ver weg is.
Maarjah dat wil niet onthouden dat we wegblijven . :)

desnoods kun je wel met mij meerijden in Busje +ralf+ kan je scoot ook mee ih :D ik kom ook zeker weten waarschijnlijk niet met scoot, maar ik kom voor de leut van de forumpeepz, desnoods neem ik mijn minibike wel mee (Die tegen lelystad af moet zijn) +ralf+

edit: ook al kom ik niet met scoot, ik wil best betalen hoor!!, dit is alleen maar leuker als het daadwerkelijk door kan gaan +ralf+ en ik help er de rest ook een beetje mee :D
 
Last edited:
Back
Top