ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
Ik zou zeggen een bepaalde waarde tot hoeverre je mag frezen in de velgen want vanaf een bepaald punt wordt het toch zwak..
 
Ja, en dan met een meetlat ernaast gaan liggen.. Dat werkt niet.. Ik zou zeggen ff kijken of er geen zichtbare scheuren zijn en dan gewoon mee laten doen.. Zijn wel meer risicovolle punten bij een sprint..
 
er zijn volgens mij zoiezo niet zoveel mensen met gefreesde velgen.
en als ze er zijn denk ik niet dat ze er zoveel af freezen dat het net fietsspaken zijn.
 
Gefreesde velgen zou ik idd kijken een maximale norm toelaten. Naar scheuren kijken kan je doen maar als die er nog niet inzitten en opeens ontstaan heb je ook een probleem :X. Zolang de velg stevig en stabiel is zou ik zeggen : "Why not"
 
Ondertussen hier al een beetje naar de achtergrond verschoven, maar achter de schermen volop actief !

De software voor de tijdsmeting gaat de eindfase in en wordt nu gecombineerd met het kerstboom startsysteem. Komende weken gaan we echt serieus testen en alles afronden !

Dankzij de sweaters en andere dingen hebben we een 2ehands laptop kunnen aankopen (die een aantal al bemerkt hebben @ de beurs in Utrecht), maar ook zijn er ondertussen portofoons aangekocht (uiteraard noodzakelijk voor een goede organisatie). Ook de nieuwe tent zal voor het eerst (hopelijk) te zien zijn @ Jubbega.
Mogelijk gemaakt dankzij... jullie !!

Eind deze maand volgt definitieve info over wat er dit jaar zal gebeuren en naar 2006 toe... Nog een paar weken geduld dus, maar het komt er allemaal duidelijk en definitief aan !!
 
vraagje over de competitie krijgt elke deelnemer ook gewoon een rijdersnummer voor het hele seizoen?
 
However i'm in inne gezellig toch gaan we met zijn alle concureren tegen de SOBW maken wij er SOBS van Stichting Organisatie Brommer Sprints van
 
Raceroxie said:
Dan wil ik #46 hebben -:-:W
Dan wil ik #1 :rolleyes: :#

Maar is dat startsysteem die lichten een voor een of net als Jubbega die 3 gele lampen in een x dan de groene??
 
1 voor 1 :)
iig fijner dan die van jubbega en ook wat makkelijker te begrijpen:D

wil er gauw weer eens voor staan op een meeting binnekort

adioz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top