ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
komen er ook apparte racs voor:

giet 50
giet 70
alu 50
alu 70

want daar zit natuurlijk veel verschil in vermogen:)

en er komt dus ook een race voor de echte std. cilinders?
[neem ik mn xtra blok mee:P]
 
nick-nick said:
komen er ook apparte racs voor:

giet 50
giet 70
alu 50
alu 70

want daar zit natuurlijk veel verschil in vermogen:)

en er komt dus ook een race voor de echte std. cilinders?
[neem ik mn xtra blok mee:P]
Lees eens stukje terug :rolleyes:

Razma said:
dan krijg je meer dan 15 klasses uiteindelijk... dus rij je met 10 man per klasse ofzo?
dat kan echt niet dus...
 
of er schrapresultaten komen hangt van het aantal wedstrijden ook af...
het is sowieso nooit op één plaats, maar steeds in samenwerking met organisatie van meetings en/of andere brommersprints

@ nick-nick: uiteraard niet
 
Sander said:
Het lijkt me logisch...

25 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=euro&v=56">euro</a> eenmaling inschrijfgeld (voor bekers, verzekering, moeite, onkosten st.net, etc)

Daarnaast per sprint-event een terugkomende inschrijfgeld (neem bv 10 euro). dit voor de organisatie van het event...


Als je een keer niet rijd...is dat aan jezelf.. Misschien dat er met schrapresultaten word gewerkt...maar ik denk, dat het gewoon zaak is, alle sprints te rijden :D
maja ik zie het niet zitte om ff 1400 km te rijden voor te sprinten..(lelystad 2005) echt bale dat ik er niet bij kan zijn
 
OM even de regels te laten voor wat ze zijn, dat horen we wel @ rai,

Is er al wat bekend welke sprints definitief zullen gelden voor de punten en zijn er uberhaupt al sprints definitief?
 
Mensen, zijn er ook liefhebbers voor Scooter Special 50cc?

Zo ja, dan bestel ik morgen een MHR Team 50 ipv een MHR Cross :P
 
Vet idee al zal het moeilijk worden de scooters in te delen.

Bv het sprint/sonic frame van marco?
Mijn honda vision met mina hor en aerox voorvork?
Verlengd en verlaagd frame zonder kappen?

Mja zo kun je door blijven gaan met groepen maken. Ik ga iig mee doen en we zien nog wel in welke klasse mijn vision valt.
 
denk scooter special kneitert......

scooter super special is 80cc + NX/nos

Dus alles wat niet aan de scooter-regels voldoet, en geen 80cc of nos-injectie heeft...zal hier wel in vallen.....(neem ik aan).

Maar volgens mij kan Inne hier over een paar dagen, veel meer over vertellen...
 
Viind het een goed initiatief!
Veel respect voor de mensen die zich hier mee bezig houden echt klasse.
Wil me wel inschrijven maar weet niet of ik alle sprints aanwezig zal zijn, i.v.m. werken panne en vervoer...
 
Slome said:
Mensen, zijn er ook liefhebbers voor Scooter Special 50cc?

Zo ja, dan bestel ik morgen een MHR Team 50 ipv een MHR Cross :P

Idd, of ben ik straks als enige 50cc special? en daarom gedoemd om tegen 70cc`s te rijden? (niet dat je daar geen verassing tot op zekere hoogte kunt zijn hoor, maar van de top verlies je)

En de evt sobw scooters; ook speciaal? (niet verlengd, dus niet?!) rijden dan mee met de normale 50cc scooters (en boeken alles). Of komen ze bij special? en dan komt er geen sobw scooter, en ben ik de enige 50cc special.

En dit allemaal omdat er bar weinig 50cc projectjes zijn....

Tinne..
 
hey ff vraagie wel klasse kom je eigenlijk met je injectie scooter (runner purejet)70 malossi met MHR pijpje en vertanding malossi?????
 
Tinne said:
Idd, of ben ik straks als enige 50cc special? en daarom gedoemd om tegen 70cc`s te rijden? (niet dat je daar geen verassing tot op zekere hoogte kunt zijn hoor, maar van de top verlies je)

En de evt sobw scooters; ook speciaal? (niet verlengd, dus niet?!) rijden dan mee met de normale 50cc scooters (en boeken alles). Of komen ze bij special? en dan komt er geen sobw scooter, en ben ik de enige 50cc special.

En dit allemaal omdat er bar weinig 50cc projectjes zijn....

Tinne..

er is geen 50 special, dus met een verlengd frame kom je automatisch terecht in de special klasse. De SOBW'rs vallen in de gewone scooter 50 uiteraard
 
Razma said:
er is geen 50 special, dus met een verlengd frame kom je automatisch terecht in de special klasse. De SOBW'rs vallen in de gewone scooter 50 uiteraard
Dank u hoogheid :p

MHR Cross gaat per direct in bestelling bij me leverancier :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top