ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
@ automatenklasse: 80cc is in overleg en komt er waarschijnlijk.

Ik ga hier later ff op in aangezien ik eerst ff nog wat moet voorbereiden op de RAI
(evenals ook op andere suggesties/opmerkingen uiteraard)
 
ik vind het echt super!

niet dat ik zelf mee ga sprinten... maar gewoon dat iemand dit fixt...

en die mensen moeten niet zeuren... wil je niet in de special klasse dan doe je er tog niet een ander blok onder.. etc..
 
sprints

super bedacht!
mensen..voor de duidelijkheid
bij sprints draait het om de start, gewicht scooter, kunsten rijder, team waarin je ridjt enz enz enz..oh ja het vermogen van de scoot.
zeik niet zo over power..zorg gewoon dat je kan sprinten en ga anders lekker zelf een airsal meeting houden, een stage-6 meeting...een buxy met pia blok meeting......een puch met mina hor blok meeting...een pia met 28mm meeting....een pia met carb tussen 20 en 25 mm meeting.....een mina hor MET wig....een mina hor MET wig, maar niet een van XSH....een pia FKT meeting
 
Super dit.
Eindelijk worden die frames enz in andere klasses gezet.
Ac en lc in 1 klasse moeten mensen niet zo moeilijk over doen, is de uitdaging toch alleen maar groter om van een lc speed setup te winnen.
Ik kijk er al naar uit.
 
Ik vind het een goed idee van de mensen die dit hebben bedacht.
Ik heb zo iets van afgelopen seizoen hebben we kunnen ruiken wat het is.
Dit jaar moeten we er van eten. :)
Ik hoop dat het allemaal goed gaat.
succes !!
 
Dit is egt super gewoon hier heb ik zo lang op zitten wachten ik doe zeker mee en mensen moeten niet zeiken als ze denken dat ze geen kans maken .
dan moet je maar zorgen dat hij sneller word .

ps : kijk er egt naaar uit egt super als dit door gaat .
 
KnaPuH said:
Ik vind het een goed idee van de mensen die dit hebben bedacht.
Ik heb zo iets van afgelopen seizoen hebben we kunnen ruiken wat het is.
Dit jaar moeten we er van eten. :)
Ik hoop dat het allemaal goed gaat.
succes !!

Niet te veel ervan eten he, dan kom je niet meer vooruit bij de sprints:P
 
Tof!

Heb alles zo'n beetje doorgelezen, maar zit nog met het volgende..
Je krijgt punten afhankelijk van je gereden tijden, maar mocht je nou een keer niet kunnen, dan maak je al gelijk geen kans meer op de "st.net titel", aangezien sommige mensen wel alle wedstrijden rijden!

Zie ik iets over het hoofd nu of... :rolleyes:
 
Mark said:
Tof!

Heb alles zo'n beetje doorgelezen, maar zit nog met het volgende..
Je krijgt punten afhankelijk van je gereden tijden, maar mocht je nou een keer niet kunnen, dan maak je al gelijk geen kans meer op de "st.net titel", aangezien sommige mensen wel alle wedstrijden rijden!

Zie ik iets over het hoofd nu of... :rolleyes:

Ik neem aan dat als ik het vergelijk met de motocross kampioenschappen dat ze van het totaal aantal wedstrijden de slechtste 3 (voorbeeld, red.) eruit schrappen. Zo heb je dus alsnog kans om te winnen.

In de mx komen regelmatig blessures voor en hierdoor mis je vaak ook enige wedstrijden. Daarnaast natuurlijk nog de mechanische pechmomenten.

Verder laat ik Razma hierover oordelen, want naar ik begrepen heb ligt er al een kompleet regelement klaar op papier :p
 
Na heel het forum te hebben gelezen.... Denk ik dat het zeer zeker gaat slagen... en het is gewoon een super tof idee had ik al van gehoord @ Oude Tonge, en toen had ik al besloten om mee te gaan doen! Dus count me in :D.....

En als je kijkt naar andere races zoals bijv. karten de competities daar heb je gewoon een puntentelling en als je een race mist is het diegene zijn probleem moet je er maar tijd voor maken :rolleyes: (spreek uit ervaring was daardoor 4e van de NK's 8 jaar terug toen ik t nog deed :( )
 
Ik had dus een vraag he, ik wil wel meedoen aan de sprintjes, maar ik kan niet elke keer meedoen.
Als ik me inschrijf kan ik me dan gewoon per wedstrijd alleen inschrijven of moet ik dan ook eerst dat jaarlijkse betaling betalen en dan ook nog is voor elke wedstrijd die ik mee wil doen?


Worden de sprints op 1 vaste lokatie gehouden? Zo ja, waar?
of worden het elke keer andere locaties?


En de mensen die steeds zeuren begrijp ik niet, et is ten slotte een wedstrijd je komt daar om je eigen afstelkunstjes te showen;)
 
Het lijkt me logisch...

25 euro eenmaling inschrijfgeld (voor bekers, verzekering, moeite, onkosten st.net, etc)

Daarnaast per sprint-event een terugkomende inschrijfgeld (neem bv 10 euro). dit voor de organisatie van het event...


Als je een keer niet rijd...is dat aan jezelf.. Misschien dat er met schrapresultaten word gewerkt...maar ik denk, dat het gewoon zaak is, alle sprints te rijden :D
 
ja ok tuurlijk is beter om alle sprints mee te doen maar af en toe lukt het je niet of heb je geen vervoer enz.:P Het is dus ook meer afhankelijk van de locatie of ik mee doe of niet
 
Voor het antwoord op die vraag, zal je de complete regelementen afwachten (na de rai). Dan zal er meer duidelijkheid zijn...

Ik ben in ieder geval, alle wedstrijden aanwezig..
 
ik zal dit jaar ook meedoen met me nieuwe geval :?:D
alst goed is heb ik me rijbewijs dan knal ik elke meeting af met auto en een stuk of 3 scoots oid :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top