ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
Razma said:
als jullie een fijne sprintdag(en) hebben is dat voor mij voldoende ;)
Zit ze weer stiekem mee te lezen :p

Als je dit toch leest, heb je al enig idee wanneer die regelementen nou online komen, want op de MotorRai zei je nog dat het niet lang meer zou duren (ze werden daar immer ook al uitgedeeld ;), niet aan mij overigens want ze was ze weer eens kwijt :X ) :+
 
Gooi dan gewoon online wat er al is, en edit het later? :)
Schept voor iedereen al wat duidelijkheid...


Btw. offtopic:
Leuk kettinkje op de rai 8)
Polini lagertje?
 
Sander said:
jah..

Ga maar lekker naar de specials :+

Ik zou niet te zeker zijn, van het feit, dat Hendrik de bestempelde winnaar is...
....Ant, Twins, Jasper, Marcie, Knapuhh, Mol, etc zijn er ook nog..

waarom naar special? ik vind het juist simpel om te zeggen ff frame verlengen en gaan met die handel :|
frames zijn ook wel leuk maja, als je m niet aan de grond houd meteen zeggen frame verlengen? nee ik niet iig, uitzonderlinge nagelaten aangezien sommige echt puur voor de snelste tijd gaan, respect daarvoor :)
doel hier niet speciaal op hendrik hoor ;) maar in zn algemeenheid

ik houd het gewoon bij een normaal zipje met normale wielbasis :)
 
Slome said:
Gooi dan gewoon online wat er al is, en edit het later? :)
Schept voor iedereen al wat duidelijkheid...


Btw. offtopic:
Leuk kettinkje op de rai 8)
Polini lagertje?
Denk je echt dat het duidelijkheid schept als je nu iets online zet wat iedereen gaat lezen wat je daarna weer aanpast? Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot de regelementen er zijn.
 
Aerox-Evo70 said:
14 jaar in de scooterklasse ? :eek:

misschien dat het toch nog terug naar 16 gaat (afhankelijk van de verzekering)
Verzekering is namelijk momenteel nog het enige dat roet in het eten kan gooien

[edit] maar je hebt gelijk.. ik zet het even op 16 tot zeker is dat het mogelijk is.

@ Slome: Malossietje verzilverd :)
 
er staat bij dat de brandstofkeuze vrij is, dit betekend dat er met elf124 en alcohol gereden mag worden ? (ook in de scooter klasse...)

edit: ohw ja, mag er wel iets toegevoegd worden aan je kvs tegen chemische reacties enzo...
 
Last edited:
Aerox-Evo70 said:
er staat bij dat de brandstofkeuze vrij is, dit betekend dat er met elf124 en alcohol gereden mag worden ? (ook in de scooter klasse...)

edit: verder geen op of aanmerkingen op t moment :)

omdat het amper of niet te controleren is.. het enige dat eigenlijk praktisch is, is om alle halve finales en finales dan met organisatie benzine te gaan laten rijden. Chemische controle is amper te doen en veel te duur

C4rN: Je kan wel met een weinig toevoeging rijden, maar de simpele reden is eigenlijk gewoon wat praktisch...
Bij de start (bijv. Speelmansplaten) zijn toch wel een aantal koppakkingen eruit geklapt met als resultaat dat de hele baan vol koelvloeistof ligt. Jammer genoeg krijg je dat niet zomaar even gedroogd of ingetrokken in zand/kattegrind en water wel.
 
Euhm, standaard scooterklasse, killswitch aanbevolen ? :X Dus als je met je evotje daar aankomt kakken, hoef je die niet? :X :P
 
D.J said:
Euhm, standaard scooterklasse, killswitch aanbevolen ? :X Dus als je met je evotje daar aankomt kakken, hoef je die niet? :X :P

als er staat aanbevolen hoe je het idd niet.
Het moet en zal toegankelijk blijven voor alle straatscooters en aangezien er mensen met 70cc rijden op straat die ook graag willen rijden...
 
ziet er netjes uit , en ik ben het er bijna 100% mee eens :)
alles staat nu duidelijk uitgelegd, en het is makkelijk te snappen +pippi+

ik heb zelf verder geen toevoegingen er aan, dit is prima zo :)
 
Razma said:
als er staat aanbevolen hoe je het idd niet.
Het moet en zal toegankelijk blijven voor alle straatscooters en aangezien er mensen met 70cc rijden op straat die ook graag willen rijden...
er staat niet bij dat de scooter op een normale manier uit moet kunnen, dus met schakelaar binnen handbereik, contactslot of killswitch... misschien wel handig.
 
Kriebels zijn er hier al om in de special scooter klasse te sprinten :) Niet dat ik er iets van bak, maar het lijkt me leuk :D

Als iemand wil sponsoren hoor ik het graag :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top