ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
Ja daarom ook. Ik weet wel dat veel mensen het niet leuk vinden om alleen maar van die gekleurde frame's langs te zien komen.. (en terecht)..
 
Misschien idioot idee:

Frames naar de SUPER SPECIAL...
Kansloos tegen een 80cc kit met Nos enzo, maar dan kun je ze wel de verminderen.

Desnoods eigen frame klasse, op s-f.nl is daar ook eens een poll over geweest, daarin werd al snel duidelijk dat frames een eigen klasse willen.

Maar goed, als het niet mogelijk is, dan trek ik desnoods op de 1e sprint zelf nog de helft van het kapwerk eraf :+
 
Slome said:
Desnoods eigen frame klasse, op s-f.nl is daar ook eens een poll over geweest, daarin werd al snel duidelijk dat frames een eigen klasse willen.

nfi, maar als ik eerlijk mag zijn, zijn er daar erg weinig mensen die écht deelnemen aan (brommer)sprints (zeker in verhouding tot het aantal mensen die gestemd hadden, dus is dat niet echt relevant :X)

verder komen zelfbouwframes vanzelf in de super special en frames.. tja op zich blijven het scooters blijven dus in de scooter special :)
 
tja.. daar krijgen we de aerodynamica discussie misschien weer :p

beter wordt daar dan een nieuw topic over geopend aangezien ik van mening ben dat bij sommige modellen de stroomlijn eerder positieve invloef heeft ipv negatief maar die mening niet altijd gedeeld wordt :D
 
big-t said:
ik zag staan kill switch aanbevolen.

Artikel 1 - Specificaties Technisch Reglement Scooter 50/70
1.4 De montage van een dodemansknop en/of andere ontstekingsonderbreker is aanbevolen.

ik vind dat iedereen die geld heeft voor een setupje ook wel een kill switch van 15 euro kan betalen.
of zoals gezegt werd, een deugdelijk knop of sleutel. want je weet maar nooit wat er gebeurd.

Met een sleutel je scoot uit zetten als je er vanaf dondert werkt niet he!

Killswitch MET koord zou eigenlijk op iedere scooter verplicht moeten zijn en dat het koord ook om de pols zit!
 
Idd, als mensen voor de lol met een straatscoot willen sprinten hebben die meestal geen kill switch. En al ze dan al van hun scoot donderen is dat hun eigen schuld :p
 
Razma said:
argumenteer dan :)
dan zijn er wel aanpassingen mogelijk als het goed onderbouwd is +ralf+

Goed..... (Geldt overigens alleen in de superspecial)

Zolang het maar veilig is moet alles wat maar rolt op 2 wielen en binnen een bepaalde afmeting blijft mee kunnen doen in de superspecial.

"Veiligheid" :als je met lachgas-injectie "veilig" kan sprinten, dan kan dat ook met een klein voorwiel (waar zoiezo heel weinig kracht op komt), buiten dat zou je natuurlijk volslagen debiel zijn om zonder te testen of het voorwiel sterk genoeg is mee doen aan een sprint.... :)

" T is geen scooter onderdeel......" : Boeiend, de SuperSpecial is ook geen specifieke scooterklasse, alleen het carter hoeft maar van een scooter/brommer te zijn.....

PS : Kijk eens naar de dragracer van Koedam, wat voor klein en ielig voorwiel daar in zit in vergelijking tot de achterband en het vermogen van 1000+ Pk en 300+ Km/h -:-

Front%202004.jpg
 
Mooie wheelybar. Waarom vind ik daarover niets terug in de regelementen?
Indien het niet verboden is, waarom niet :)
 
Ik zie in regelement voor super special niks over minimale velgmaat staan, is dit dan al aangepast of is er die wel? Hoop niet dat hier ook minimaal 10" is anders moet ik wat anders gaan zoeken.
 
ben er nog steeds voor om bij de scooterklasse een max wielbasis in te voeren want ik kom nu met me slider bij de superspecials ofzo:? terwijl ik mss even lang als een runner ofzo ben... mjah das mijn suggestie;)
 
@Slome: daar is nu een discussie over, waarschijnlijk zal het wel toegelaten worden in de special en uiteraard sowieso in de superspecial

@MHRntt: super special staat nix van in idd

@Grossie@aerox: het is hier al enkele malen langsgeweest... met een slider + mina horiz kom je special
 
Dus als ik het begrijp.

Rijd je met alleen Voorkap + Binnenkap + Voetplank en Onderkap.
Dus 2 achter zijkappen niet, ivm het verlichten frame.

Kom je in Super Special ?

En als ik wel die 2 zijkappen monteer dan kom ik in Scooter ?

:*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top