ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
Razma said:
@Grossie@aerox: het is hier al enkele malen langsgeweest... met een slider + mina horiz kom je special

Misschien een idee om een lijstje te maken waarin de veel gebruikte modificaties (slider met mina hor, vision met mina hor etc) in klasse zijn ingedeeld. Zo kunnen de mensen zelf beter inschatten in welke klasse ze komen.
 
ok laat mij dom zijn, er staat finale? finale per dag? of eind van het jaar (de laatse meeting een finale?)
of gewoon iedereen elke keer 4 keer sprinten en dan de gemiddels berekenen en er komt een winnaar uit toch? (bij elke klasse)
 
Kneiter said:
Misschien een idee om een lijstje te maken waarin de veel gebruikte modificaties (slider met mina hor, vision met mina hor etc) in klasse zijn ingedeeld. Zo kunnen de mensen zelf beter inschatten in welke klasse ze komen.
mjah verdomme ik wil niet bij specials:P kom je bij die dingen van 7237523m lang8P

maarre waarom bv kneiter en ik niet bij de "normale" scooters? omdat we een ander blok hebben tog?:X we rijden wel allebei met kappen etc en we zijn niet verlengd

edit/ sorry dat ik zo zeur:P +pippi+
 
Je komt gewoon bij de specials klaar uit.. Je ding is compleet verandert door er een ander blok onder te plaatsen dus kun je niet meer uitgaan van een originele scooter waar de std. klasse voor bedoelt is..
 
Maar dat is toch ook logisch?

Je hebt aanpassingen aan een scooter gedaan, waardoor hij "beter" zou kunnen zijn. Ook de standaard-afmetingen zijn niet meer kloppend. Ik zou het ook oneerlijk vinden, als ik door jou zou worden weggereden met mijn straat-brommer.
 
mjah ik vind gewoon dat ze een max wielbasis moeten instellen en dat de blokkeuze niks uit maakt, en val je buiten die maximum wielbasis dat je dan bij de specials moet.. mjah das mijn mening
 
inderdaad...

OF genoegen nemen, met het feit, dat je in de specials moet gaan rijden.

OF je brommer aanpassen aan de "scooter-klasse" regels

OF besluiten niet te gaan meerijden dit seizoen...


Iedereen zal wel "iets" moeten aanpassen, om in een voor hem gunstige klasse te mogen gaan rijden.
 
en als je je sub-frame verlast(is ook niet meer orgineel)voor een betere plaatsing van carb

Of lees ik nou weer ergens overheen:P

BTW: zeer bruut dat dit georganiseerd word
 
BETA-HGS said:
en als je je sub-frame verlast(is ook niet meer orgineel)voor een betere plaatsing van carb

Of lees ik nou weer ergens overheen:P

BTW: zeer bruut dat dit georganiseerd word
Verander je dan je wielbasis?
 
DME3 said:
Idd, als mensen voor de lol met een straatscoot willen sprinten hebben die meestal geen kill switch. En al ze dan al van hun scoot donderen is dat hun eigen schuld :p


dat weet ik ook wel, maar kneem aan dat er niet veel mensen zullen zijn die zich gaan inschrijven voor de competitie, daar geld voor gaan betalen, en dan met een straat scoot komen opdagen.

ze zullen er zeker zijn, maar zullen niet voor de competitie willen sprinten.
en die mensen kun je idd niet verplichten kill switch te monteren.
maar misschien dat verzekering moeilijk doet voor de sprinters zonder killswitch.

want er zullen toch een aantal mensen zijn die niet voor de competitie willen rijden, dus gewoon willen sprinten, moet ook rekening mee gehouden worden.
maar daar zullen jullie allang aan gedacht hebben ! :P
 
Sander said:
inderdaad...

OF genoegen nemen, met het feit, dat je in de specials moet gaan rijden.

OF je brommer aanpassen aan de "scooter-klasse" regels

OF besluiten niet te gaan meerijden dit seizoen...


Iedereen zal wel "iets" moeten aanpassen, om in een voor hem gunstige klasse te mogen gaan rijden.
mjah ik heb een ander blok eronder dus moet iig genoegen nemen met de special klasse, ik leg me er maar bij neer:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top