ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
KrazieHansie said:
Zonder achterkappen een special Flauwekul dat zoo betekenen dat onze mallepuchie volgend jaar in de Special klasse komt....>???
Als het een puchie is dan komt hij in de automaten klasse. Verder horen er op een scooter std. achterkappen dus die moeten er dan idd opzitten. Ik snap je reply niet echt want je hoeft niet aan de competitie deel te nemen, je kan ook gewoon voor de fun rijden.
 
Volgens mij is dat dat Maxi frame met een minarelli-blok, die zou je dan moeten zien als zelfbouw, en dan komt ie in de SuperSpecial :X
 
Tis geen Puch mafkezen is een Puch frame met scooter blok en dat ding was 3e in breskens in scooterklasse jullie moeten wat vaker op sprint komen:P dan wist je wel waar ik het over had....
 
Maakt ook niet uit waar we inkomen met dat ding vind opzich wel jammer dat we niet meer met dat ding in 70cc klasse blijven.... dan moet de Symjet het maar doen volgend sprint seizoen in de 70cc en de mallepuchie maar in de special klasse....
 
KrazieHansie said:
Maakt ook niet uit waar we inkomen met dat ding vind opzich wel jammer dat we niet meer met dat ding in 70cc klasse blijven.... dan moet de Symjet het maar doen volgend sprint seizoen in de 70cc en de mallepuchie maar in de special klasse....

Superspecial... ;)
 
Ach maakt niet uit:P maar ik heb wel vernomen dat we volgend jaar z'n 11 sprints hebben maar eigenlijk moeten degenen die er bij gekomen zijn ook even een automatenklasse hebben... want ik zelf rijdt op puch dus... want voorheen was het alleen bij os in Damwoude en Jubbega en Genemuiden...
 
KrazieHansie said:
Tis geen Puch mafkezen is een Puch frame met scooter blok en dat ding was 3e in breskens in scooterklasse jullie moeten wat vaker op sprint komen:P dan wist je wel waar ik het over had....

Sorry, maar van alle 15.100 members, ga ik echt niet onthouden, wie wie nu allemaal is, waar hij vandaan komt, en wat voor scooter diegene heeft :)

See ya @ sprintseizoen 2005 (behind me ;))
 
Sander said:
Sorry, maar van alle 15.100 members, ga ik echt niet onthouden, wie wie nu allemaal is, waar hij vandaan komt, en wat voor scooter diegene heeft :)

See ya @ sprintseizoen 2005 (behind me ;))





:# :# :#
 
Rs70!!

hajo mense ik heb een aprilia rs met het volgende eronder:
stage 3 getunde Hebo manston 70cc
getunde 24mm Dellorto carb.
Dpr handgemaakte uitlaat
race onsteking
hebo powerfilter
race vertanding en ketting
Is dat goed genoeg om mee zon race mee te doen???
 
Als je nou eerst eens de regelementen leest dan ben je al een stuk wijzer.. Alles hier vragen is natuurlijk wel makkelijk, maar zelf ff zoeken kan ook he!
 
Als onze lieve newbieuser RsTuningSchoute zich ook even aan de etiquette wil houden, zijn wij daar bijzonder blij mee..
 
OMG...

Ik denk dat ik toch maar in de special-klasse mee ga doen.... Als ik hier tussen moet gaan cruisen, kan ik beter een harnas aandoen i.p.v. een motorpak :X

(btw..."KK" en "tiefus" etc, vinden "wij" niet echt plezierig te lezen. Zo praat je maar lekker met je vriendjes...)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top