ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
Sander said:
OMG...

Ik denk dat ik toch maar in de special-klasse mee ga doen.... Als ik hier tussen moet gaan cruisen, kan ik beter een harnas aandoen i.p.v. een motorpak :X


*gaat out hier* :D:D

mjah idd er komen denk ik een hoop kamikaze piloten..... denks:?
 
welnee ik doe ook nog mee ;) denk ik dan...in de scooter-klasse

ff zonder dolle, ik denk dat het echt wel meevalt kwa kamikazesjonnies, aangezien het niet veel anders is als gewoon sprinten zoals dat nu gedaan wordt.

ook heb je hier veel strengere reglementen, ik denk dat er aardig wat serieuze mensen komen hoor :)
 
Gaat gewoon om dat je hier niet welkom bent, als je nog geeneens de moeite kan nemen om normaal te kunnen typen, want er zijn hier genoeg mensen ook uit brabant, die daar geen problemen mee hebben. Bij deze hopelijk je laatste warning.
 
Iets anders,

Er staat nergens in het reglement dat het carter van een in NL goedgekeurd type moet zijn.

Is dit een "lek" in het reglement of mag je met een fabrieksrace/cross/zelfbouw carter meedoen ?
 
Sander said:
Sorry, maar van alle 15.100 members, ga ik echt niet onthouden, wie wie nu allemaal is, waar hij vandaan komt, en wat voor scooter diegene heeft :)

See ya @ sprintseizoen 2005 (behind me ;))

Je weet toch nog wel wat ik voor scooter heb Frits :henko:

IK ben zeker aanwezig met deze sprintcompetitie :)
 
aprillia sr2000 said:
wat bedoel je met fabrieksrace?
ik neem aan gewoon een door de fabrieks getuned carter ofzow ?
Als voorbeeld een MHR/Polini carter voor een cita.
Dus moet het blok een NL type goedkeuring hebben, of mag je elk erop lijken carter (in de meeste klasses) of een zelfbouw carter (super special) gebruiken?
 
aprillia sr2000 said:
aanwezig, maar je doet ook mee neem ik aan 8P
hehe
zie jullie volgend jaar, ik ben aanwezig, en ik doe mee :D

Tuurlijk doe ik ook mee, ga niet voor niks aan de Speed + C21 :P
 
even een vraag mag je je inlaat ook aanpassen in de 70cc scooter klasse ??
zag dit namelijk niet staan in het regelement.
 
Last edited:
Mol said:
Als voorbeeld een MHR/Polini carter voor een cita.
Dus moet het blok een NL type goedkeuring hebben, of mag je elk erop lijken carter (in de meeste klasses) of een zelfbouw carter (super special) gebruiken?


Juist, jij snapt het, als dit niet hoeft kan je dus ook met 80/125cc crosserblokken in de schakelklasse meedoen en ook mag je zelf carters maken.

'T lijkt me eigenlijk wel leuk :)
 
Ik denk dat het uitgangspunt wel een bromfietsblok is?

Het is anders wel erg makkelijk om een crossblok op de sloop te gaan halen. Een Kawa KX85 blok bijvoorbeeld heeft volgens mij standaard al 28 pk :rolleyes: Het hele idee van zelf iets bouwen + opvoeren is dan weg. En dat lijkt mij juist wel de 'charme' van het hele sprint gebeuren.

Maar das mijn mening :)
 
mario said:
Ik denk dat het uitgangspunt wel een bromfietsblok is?

Het is anders wel erg makkelijk om een crossblok op de sloop te gaan halen. Een Kawa KX85 blok bijvoorbeeld heeft volgens mij standaard al 28 pk :rolleyes: Het hele idee van zelf iets bouwen + opvoeren is dan weg. En dat lijkt mij juist wel de 'charme' van het hele sprint gebeuren.

Maar das mijn mening :)

28 pk aan de krukas ja, daar blijven er hooguit 22 van over aan het achterwiel.
Met een 2fast4race kit haal je meer, en dat is ook een kwestie van monteren,afstellen en knallen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top