This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
Dat scheelt kwa prijs toch al aanzienlijk ivm de sobw

50cc punt zit wat in
Misschien toch maar es hebo contacten of de manston 50cc Revolution (manston3, 2005 type) niet mijn kant op kan komen, ipv de 70cc versie
 
@ Slome, doe aub niet zo allejezus zielig zeg, ik stel/vraag iets.... just that

ik vroeg me gewoon af, of zoiets mogelijk was, meer niet, geen commentaar,
vind het juist een goed iets, maar je moet toch ook tegen een vraag/suggestie kunnen
aangezien ik jou of inne nergens afkraak maar gewoon iets vraag,
 
Nou jah zal wel misverstand zijn geweest dan
Met dat moderator bedoelde ik ook niet op deze site natuurlijk, maar gewoon in het algemeen.

Nu weer vrienden?
 
ja idd . Ik wil ook wel es weten hoe het zit als je je subframe verlast. Om je carb naar achter te zetten dan. En niet voor verlenging. Dan zou pia wel in het voordeel zijn. :|
 
C4rN said:
ja idd . Ik wil ook wel es weten hoe het zit als je je subframe verlast. Om je carb naar achter te zetten dan. En niet voor verlenging. Dan zou pia wel in het voordeel zijn. :|

Koop dan lekker een piaggio blok zeikjong !! :L Minarelli is toch zo goed he ??
 
RobinV said:
Koop dan lekker een piaggio blok zeikjong !! :L Minarelli is toch zo goed he ??

+ralf+


Maar ontopic :+

VInd het initiatief super, en aangezien iedereen hier nu weer begint te kankeren als iemand iets fixed, DOE HET DAN ZELF :S

Altijd dat gezeik. Ik zit ook in de Special Klasse. BOEIEND.

En het argument over geld:

Je gaat toch ook niet met je FIat Pinda mee doen aan de F1 ? Maybe voor de lol En daar gaat het dan toch om ? Niet om te winnen ? Kijk, als je met een dikke 20pk setup aan komt kakken, dan heb je imo als je reactie tijd goed is, echt wel kans tegen een sprint-frame. Kijk naar Chiel z'n broertje, die is het levende bewijs. Met een Sonic, wel aangepast geloof ik, leverde hij op Genemuiden echt een TOP PRESTATIE }:O En iedereen maar denken dat het niet kan. Wel dus

En ik kan nix anders dan lof spreken over dit initiatief. Iedereen zit nu al te zeuren van hoe het allemaal wel weer niet goed gaat enzo, maar zelf met verbeterings punten aankomen doet geen een.

-:-
 
Nou bijv nu word het ingedeeld in 50 cc en 70cc

Laat ze dan hun cilletje opschrijven en vergelijk dit met andere sjeezers

Bijv: Athena vs Stage 6
Evo vs Speed

Niet speed lc vs Stage 6 Ac

Maarja het is zowiezo al een verbetering maar als het zo kan zou het voor de meeste nog beter zijn denk ik
 
Hoe bedoel je? Moeten er dan nog meer klasses komen, waaronder dus ingedeelt in type cilinder? (hoogtoerig/middeltoerig/laagtoerig?)

Ik zie niet in waarom dit nodig zou zijn, iemand die niet kan afstellen braait ook niet veel met een Speed/Manston/Evo/Pro-Race hoor (kijkt naar zichzelf :+ )
 
Met een Airsal AC 70, std ontsteking en C20 haal ik over de 17 pk. Als ik dan tegen een standaard airsal rijd is dat dan ook oneerlijk?
 
Neen, want imo rijden jullie toch beide airsal dan?

Net wat ik zeg, ik denk dat de klasses dan teveel worden in vergelijking met het aantal deelnemers

Razma gaf het ook al aan, straks heb je 15 klasses en per klasse 5 deelnemers ofzo, is het dan nog leuk?
 
Razma said:
wat de tussenstands etc betreft, yep, die worden allemaal bijgehouden.
Elke wedstrijd krijg je een ander startnummer met de hesjes, maar dat is allemaal geregeld !

Om toch nog even hierop terug te komen (ben me kamer aan het opruimen en kom een programma boekje tegen van de SOBW races), ik kreeg net een idee

Is het niet toch handiger om bij de 1e sprint (of eerder) een inschrijving te laten plaasvinden voor rijders die van plan zijn elke wedstrijd mee te doen? Dan kun je bijvoorbeeld deze rijders de 1e 50 nummers toedelen en dan op de wedstrijd zelf de daginschrijvingen hogere nummers geven.

Zo kun je bijvoorbeeld een programma boekje in elkaar draaien met vaste deelnemers lijsten, en kunnen rijders die echt voor het kampioensschap gaan ook een vast startnummer op de scooter zelf maken (bv met het spuiten). Ook zou je dan in het prog.boekje de tussenstand kunnen plaatsen :!

Dat van de 1e 50 is natuurlijk maar een voorbeeld, bij ons in de motocross (ja 13 jaar wedstrijden gereden ) was het zo dat de vaste jaarrijders de nummers onder de 150 konden kiezen en dat dagdeelnemers alles boven de 150 mochten kiezen.

Kijk maar of je hier wat mee kan
 
RobinV said:
Koop dan lekker een piaggio blok zeikjong !! :L Minarelli is toch zo goed he ??

heb je mij horen zeggen dat mina het beste is? Hoor je mij zeggen dat het mij uitmaakt in elke klasse ofzoiets ik kom? Zeg ik dat ik een pia blok wil?
nee inderdaad. Moet je ook je vreetmole dicht houwe.:|
 
C4rN said:
heb je mij horen zeggen dat mina het beste is? Hoor je mij zeggen dat het mij uitmaakt in elke klasse ofzoiets ik kom? Zeg ik dat ik een pia blok wil?
nee inderdaad. Moet je ook je vreetmole dicht houwe.:|
Of jij houd ook op en blijft ONTOPIC
 
Jezus kinders ff rustig...denk aan je bloeddruk en loop dit topic niet zo te verneuken. Volgens mij draait het niet echt om stage 6 vs speed maar gewoon om wat voor tijd je rijd trouwens.

Ik vind het een erg gaaf initiatief en ben benieuwd wat voor leuke projectjes hiervoor gebouwd gaan worden
 
Kijk, jij snapt het tenminste :henko:
 

ik ben het helemaal met je eens Gijs!! en voor de huilebalken onder ons?
Let maar eens op , Henri alias Polinisprinter heeft een supersnelle AC die tegen Knapuh @ Lint (belgie) maar net verloor mede dankzij een hele slechte start, al die Blaters die hard Roepen dat AC ondergeschikt is aan LC hoeft maar een PM te sturen voor een besloten meeting, !! zullen we wel zien welke sneller is!!
 


Is het niet beter om de automaten een inhoud van t/m 80cc te geven aangezien iedereen in de automaten met 80cc rijd. Ik denk dat het met 70cc niet echt spectaculairder wordt om naar te kijken.
 
sprintfreakz said:
Is het niet beter om de automaten een inhoud van t/m 80cc te geven aangezien iedereen in de automaten met 80cc rijd. Ik denk dat het met 70cc niet echt spectaculairder wordt om naar te kijken.

:?
 
A-Bizar said:

hij bedoelt dat, de mensen met puch (die dan in de automatenklasse) rijden, bijna allemaal met metrakit en gila 75 rijen. Dus dat het met de automaten klasse nog al rustig en onspectaculair gaat worden.
 
Status
Not open for further replies.