Dat scheelt kwa prijs toch al aanzienlijk ivm de sobwRazma said:We staan open voor alle suggesties ivm organisatie en wat ook. Maar wat de reglementen betreft zal er nog weinig veranderen. Er is lang en diep genoeg over nagedacht, enkel op punten die we écht vergeten zijn zullen er nog aanvullingen komen. Er is gebprobeerd om rekening te houden met zoveel mogelijk dingen...
@ Slome: er zijn SOBW racers met 50cc die misschien wel een leuk dagje willen, maar ook bezoekers met een gewone scooter die op de dag zelf nog kunnen beslissen om mee te doen.. al is het met een standaard scooter ! Iedereen moet de kans krijgen..
Wat de inschrijving betreft kan ik helaas nog geen specifiek bedrag geven aangezien ik nog op een jaarprijs wacht van de verzekering. Administratiekosten zullen +/- 25 euro/jaar zijn. De prijs om dan per dag te sprinten zal afhangen van de organisatie van die sprintdag, maar dat is meestal niet meer dan 10/12 euro !
C4rN said:ja idd. Ik wil ook wel es weten hoe het zit als je je subframe verlast. Om je carb naar achter te zetten dan. En niet voor verlenging. Dan zou pia wel in het voordeel zijn. :|
RobinV said:Koop dan lekker een piaggio blok zeikjong !! :L Minarelli is toch zo goed he ??
Hoe bedoel je? Moeten er dan nog meer klasses komen, waaronder dus ingedeelt in type cilinder? (hoogtoerig/middeltoerig/laagtoerig?)Remco 4 Life said:Nou bijv nu word het ingedeeld in 50 cc en 70cc
Laat ze dan hun cilletje opschrijven en vergelijk dit met andere sjeezers
Bijv: Athena vs Stage 6
Evo vs Speed
Niet speed lc vs Stage 6 Ac
Maarja het is zowiezo al een verbetering maar als het zo kan zou het voor de meeste nog beter zijn denk ik
Razma said:wat de tussenstands etc betreft, yep, die worden allemaal bijgehouden.
Elke wedstrijd krijg je een ander startnummer met de hesjes, maar dat is allemaal geregeld !
RobinV said:Koop dan lekker een piaggio blok zeikjong !! :L Minarelli is toch zo goed he ??
Of jij houd ook op en blijft ONTOPICC4rN said:heb je mij horen zeggen dat mina het beste is? Hoor je mij zeggen dat het mij uitmaakt in elke klasse ofzoiets ik kom? Zeg ik dat ik een pia blok wil?
nee inderdaad. Moet je ook je vreetmole dicht houwe.:|
Kijk, jij snapt het tenminste :henko:NeoGeniX said:Jezus kinders ff rustig...denk aan je bloeddruk en loop dit topic niet zo te verneuken. Volgens mij draait het niet echt om stage 6 vs speed maar gewoon om wat voor tijd je rijd trouwens.
Ik vind het een erg gaaf initiatief en ben benieuwd wat voor leuke projectjes hiervoor gebouwd gaan worden
Gijs said:Het is gewoon gelul dat bv een ac evo niet net zo hard vlammen kan als een lc evo
De cilinder is in principe hetzelfde , alleen ligt de timing lager ivm warmteontwikkeling etc.
Een std ac evo tegen een lc evo , nee dan red je het niet nee.
Een fatsoenlijk getunede ac cilinder , kan als hij op de juister temp. is naar mijn mening 100% zo hard knallen als een lc exemplaar.
De binnenkant is gewoon hetzelfde.
Maar je moet niet verwachten dat je met een 14krpm ac evo 30 min kan vlammen nee , dan loopt het uiteindelijk nietmeer nee.
Maar voor de sprints is het absoluut mogelijk , maar niemand neemt er de moeite voor.
Razma said:Tja, het wordt denk ik wel eens tijd om duidelijkheid te brengen aangezien er al veel gepraat wordt
En inderdaad, de geruchten zijn waar !
Er komt een officiële ST.net Sprint Competitie in 2005...
Wat houdt het in:
* Bij elke brommersprint en/of legale meeting die gehouden wordt ism ST.net krijgen de mensen die ingeschreven zijn punten aan de hand van de resultaten. Op het einde van het jaar wordt er dan een kampioenshuldiging gehouden...
* Iedereen die inschrijft voor de competitie krijgt een persoonlijke ongevallen verzekering die geldig zal zijn bij elke sprint en/of training die ism ST.net georganiseerd wordt.
* Er zijn reeds reglementen opgesteld inzake algemeen dingen + technische. Die komen zeer binnenkort volledig online, dus gelieve hierover nog ff geen vragen te stellen.
De klasses in groffe indeling:
* Scooter 50cc en 70cc
* Scooter Special - scooters zonder kappen, verlengde subframes etc
* Schakel 50cc en 70cc
* Automaten tot 70cc
* Super Special klasse - zelfbouw frames, 80cc, NX, schakels & automaten etc
De Super Special klasse zal tevens ook meetellen voor de internationale FIM records.
De datums en plaatsen hangt af van welke huidige brommersprints zich willen aansluiten bij de competitie + mensen die serieus bezig zijn en/of plannen hebben een brommersprint/legale meeting te organiseren. Voor deze laatste groep: neem even contact op met mij.
Er zijn reeds enkele data + plaatsen zo goed als zeker, maar dat wordt bevestigd als ze 100% zijn.
Dus.. de reglementen komen zo snel mogelijk online, evenals de data, mogelijkheid tot inschrijven, prijs voor inschrijving en verzekering.
Greetz,
Inne
sprintfreakz said:Is het niet beter om de automaten een inhoud van t/m 80cc te geven aangezien iedereen in de automaten met 80cc rijd. Ik denk dat het met 70cc niet echt spectaculairder wordt om naar te kijken.
A-Bizar said: