Volgens mij wordt het heel wat volgend jaar. Je schrijft je in per team neem ik aan en de coureur mag je van wisselen. Aangezien ik te zwaar ben voor sprints en ik steeds andere coureur moet vinden.
De klasses in groffe indeling:
* Scooter 50cc en 70cc
* Scooter Special - scooters zonder kappen, verlengde subframes etc
* Schakel 50cc en 70cc
* Automaten tot 70cc
* Super Special klasse - zelfbouw frames, 80cc, NX, schakels & automaten etc
De Super Special klasse zal tevens ook meetellen voor de internationale FIM records.
neej, een ander blok gaat gewoon naar de special klasse (bijv. sonic met lang mina carter) dat zal wel duidelijk zijn in de reglementen..
wat de tussenstands etc betreft, yep, die worden allemaal bijgehouden.
Elke wedstrijd krijg je een ander startnummer met de hesjes, maar dat is allemaal geregeld !
ivm België, ook daar komen enkele wedstrijden komend jaar los van elkaar, maar misschien wel met toekomst in 2006
Dus dat betekend dat ik met mijn piaggio speedfight beter gelijk een Fabrizi racing kit kan aanschaffen ipv de nieuwe manston om nog enigzins kans te maken @ sprints :|
Das nou gvd net de rede waarom ik niet naar de SOBW ben gegaan Omdat ik daar dus niet met me piaggioblok mag rijden :r
Sorry hoor maar op deze manier haal je het low budget voor de meeste ook gelijk weer weg :'(
Damm ik hoop dat hier een oplossing voor gevonden kan worden.
Stel:
Een slider met een minarelli horizontaal blok behoort toch ook niet gelijk in de super special klasse omdat er alleen een ander blok onder zit? Ik denk dat die regel weer net iets te streng is
met een piaggio blok onder Peugeot frame val je onder Special klasse, niet onder de super special hoor
en een slider met een horizontaal blok valt eveneens onder de Special Scooter
met een piaggio blok onder Peugeot frame val je onder Special klasse, niet onder de super special hoor
en een slider met een horizontaal blok valt eveneens onder de Special Scooter
Dat special heb ik overheen gelezen. Dat betekend dus dat ik tegen frames moet rijden?
Hmmz ik heb wel meer last van winddruk dan :henko:
Nou jah, dan maar es ff wat verder expirimenteren met polyester van de winter 8)
EDIT:
Ik wil toch nog eens wat meer info over de FIM statiestieken, waar kan ik dat ergens vinden? Want op zich is een internationale vermelding natuurlijk nooit weg -:-