ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
Volgens mij wordt het heel wat volgend jaar. Je schrijft je in per team neem ik aan en de coureur mag je van wisselen. Aangezien ik te zwaar ben voor sprints en ik steeds andere coureur moet vinden.
 
Nee damien, ik hoop niet dat ze het zo gaan organiseren. Zo krijg je altijd weer conflicten enz. Ik hoop dat er strikt aan de regels gehouden wordt !
 
Razma said:
De klasses in groffe indeling:
* Scooter 50cc en 70cc
* Scooter Special - scooters zonder kappen, verlengde subframes etc
* Schakel 50cc en 70cc
* Automaten tot 70cc
* Super Special klasse - zelfbouw frames, 80cc, NX, schakels & automaten etc

De Super Special klasse zal tevens ook meetellen voor de internationale FIM records.

Greetz,
Inne

Razma said:
neej, een ander blok gaat gewoon naar de special klasse (bijv. sonic met lang mina carter) dat zal wel duidelijk zijn in de reglementen..

wat de tussenstands etc betreft, yep, die worden allemaal bijgehouden.
Elke wedstrijd krijg je een ander startnummer met de hesjes, maar dat is allemaal geregeld !

ivm België, ook daar komen enkele wedstrijden komend jaar los van elkaar, maar misschien wel met toekomst in 2006 ;)

Dus dat betekend dat ik met mijn piaggio speedfight beter gelijk een Fabrizi racing kit kan aanschaffen ipv de nieuwe manston om nog enigzins kans te maken @ sprints :|

Das nou gvd net de rede waarom ik niet naar de SOBW ben gegaan :rolleyes: Omdat ik daar dus niet met me piaggioblok mag rijden :r

Sorry hoor maar op deze manier haal je het low budget voor de meeste ook gelijk weer weg :'(

Damm ik hoop dat hier een oplossing voor gevonden kan worden.
Stel:
Een slider met een minarelli horizontaal blok behoort toch ook niet gelijk in de super special klasse omdat er alleen een ander blok onder zit? Ik denk dat die regel weer net iets te streng is :p
 
met een piaggio blok onder Peugeot frame val je onder Special klasse, niet onder de super special hoor :)
en een slider met een horizontaal blok valt eveneens onder de Special Scooter
 
Razma said:
met een piaggio blok onder Peugeot frame val je onder Special klasse, niet onder de super special hoor :)
en een slider met een horizontaal blok valt eveneens onder de Special Scooter
Oeps mij vout :X

Dat special heb ik overheen gelezen. Dat betekend dus dat ik tegen frames moet rijden? :p
Hmmz ik heb wel meer last van winddruk dan :henko:
Nou jah, dan maar es ff wat verder expirimenteren met polyester van de winter 8)

EDIT:
Ik wil toch nog eens wat meer info over de FIM statiestieken, waar kan ik dat ergens vinden? Want op zich is een internationale vermelding natuurlijk nooit weg -:-
 
@ Slome: die FIM dingen komt allemaal bij op de sprintpagina te staan, don't worry !

@ denn1s: er is geen enkele reden waarom dat aparte klassen zouden moeten worden. Elke vorm van koeling heeft z'n voor én nadelen..
 
Das waar AC zal het never winne van LC dan :* @ bruute setups , das zker minder voor de AC vlammers :)

Iig wel leuk dat er een competitie komt
 
Ben ik wel met dennis eens :) Aangezien me slider verlast is :p Kom ik in de special klasse :| Terwijl daar veel brutere machine's in mee rijden :X

Hoezo niet fair +ralf+ (gelukkig sprint ik voor de lol :p )
 
Ac hoeft niet onder te doen voor lc , laat dat duidelijk zijn
Tijdens races wel , maar een 150 meter sprint ,nee.
 
denn1s said:
ja zit ik daar leuk, wil ik sprinten, kan ik elke keer tegen speed etc

euh tja.. wil je een aparte klasse voor jezelf?
wees blij dat er al uberhaupt een opsplitsing komt met zelfbouws enzo

[edit] Gijs has a true point
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top