ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

stickes

ik heb laatst stickers besteld uit het ''stickerboek''
maar hoor je dan 2 of 1 sticker(s) te krijgen per 1 SMS?????

Hey,

gister avond nog even een stuk of 5 smsjes gestuurd..:P
is het alweer op de post richting sappemeer? In totaal al iets van 15 setjes gehad. Leuke stickers en snelle service.. Heb van de 15 smsjes nog maar
1 x iets niet binnen gehad. Om precies te zijn. de Sbo stickers.

maja.. hoor het wel

met vriendelijke groet, Richard

ik ben met je bestelling bezig. Probeer het vandaag nog te fixen voor 17u30. Zoniet, drop ik ze @ postbus nog vanavond wel.

SBO stickers idd niet binnengekregen, rest denk ik allemaal wel

ff gekopierd :

Opgeven van een max. breedte:
Er is maar één mogelijkheid om de maximale breedte aan te geven: vermeld meteen na de kleur de gewenste breedte in millimeter (maximaal 200mm !!) (het moet wél in een gewone envelop passen !)

Voorbeeld:
groen150 of zwart120

>> mocht het nog onduidelijk zijn, vraag ff ;)

Dus totaal voorbeeld mét afmetingen:
sticker 1-7a groen150 JanJaspers Ketelboomstraat 12 5673LB Donkerland

Wie heeft er een afbeelding van de oude en de nieuwe st.net sticker? ( afbeeldingen op eerste pagina doen ut nie :+ )

En verkopen jullie trouwens de oude St.net sticker nog? (met die 2 horiz. spreepjes d8 ik toch...9||6 )

Thx :7

Top service! :) Vanochtend zaten de stickers bij de post. Is dat trouwens een tijdelijke actie ofso dat je 3 stickers van motoforce erbij krijgt?

ik heb 3x een sms gestuurd en 3x niets onvangen

ma dat is al een tijd geleden.

dus als je kan zien hoe of wat ..

dan pm ik je mijn 06 dan kan je dat mischien achterhalen.

aargh.. ik zie nu pas dat ik zo dom geweest ben de plaatjes van de server te verwijderen. ff zoeken of ik ze nog heb...

Status
Not open for further replies.
Back