ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik had een kleine vraag,

hoe land duurt dit ongeveer als jullie dit op de post hebben gedaan tegen dat ik dat thuis krijg? het is lauter informatief ik kan wel wachten maar was om te weten wanneer ik mijn brievebus moet na kijken:p

is in belgie

Misschien een domme vraag hoor:P

maar ik had het besteld precies zoals het er stond (20cm Italjet sticker)
maar in het voorbeeld stond de naam+achternaam aan elkaar vast. Dus heb ik dit ook gedaan (BobvanKlaveren). Nu begrijp ik hier een beetje uit dat de SMS'jes toch nog door een mens gelezen worden en niet door een computer maar weet het nog steeds niet helemaal zeker:) Is het toch nog duidelijk geweest? (verder uiteraard bevestiging e.d gehad:) ) En van die Italjet stickers krijg ik er toch geen 2? of toch wel?

verder mooi idee dit, leuke prijzen en ook nog erg makkelijk:)

Edit: vandaag binnen gekregen. mijn complimenten:) erg netjes en snel geleverd;)

Bob

Last edited:
ik heb net persoonlijk naam vlaggetje besteld uit het grote sticker boek en mijn eigen naam maar ik ben bij een sms'je de 2 letters van de postcode vergeten.. is dat erg? ze komen toch allebei in 1 envelop ik ben bij het vlaggetje GN vergeten achter de postcode.. ik hoor het wel

:'(
ik heb net persoonlijk naam vlaggetje besteld uit het grote sticker boek en mijn eigen naam maar ik ben bij een sms'je de 2 letters van de postcode vergeten.. is dat erg? ze komen toch allebei in 1 envelop ik ben bij het vlaggetje GN vergeten achter de postcode.. ik hoor het wel

en bij de naam de kleur.. zilver moet het worden

zijn ze al verzonden ?? heb nog niks ontvange..??:'(

ik heb de stickers ontvangen. k wil ff compliment geven over de super snelle levering en de kwaliteit van de stickers

SUPER!!9||6

bram

max 20cm

[edit] dit is trouwens het verkeerde topic hiervoor ;)
Er is een apart topic voor stickers uit het stickerboek :)

is het mogelijk om 2 zilver vlakke te verkrijg?
1e: 5cm * 5cm
2e: 10cm * 7cm
???
zoja wat moet ik hiervoor dan smse?
grtz

@ Kets: kom ik nog op terug
@ TristanKKB : omdat de stickers dan simpelweg nog dubbel zo duur zouden zijn dan het hele smsje tesamen...

Status
Not open for further replies.
Back