ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ja, de flitspaalgrootte :)
Alleen kunnen die niet in een envelop verzonden worden, maar we hebben ze op meetings/sbo altijd bij

Helaas weer een onvolledig adres ook ondertussen:
Marco Harkema uit Breskens. Geen huisnummer erbij en ook niet de telefoongids te vinden :(

Kan ik die flits paal formaat stickers niet ergens ophalen ofzo bij je huis ofzo? die meeting zijn beetje ver allemaal. Waar woon je ergens?

Hé Inne, ik heb 4 smsjes verstuurd, alleen ben zo dom geweest om bij 1 SBO sticker de kleur oranje te vermelden, dit moet zwart worden, aangezien oranje niet kan:7.

Kan dit even veranderd worden.

Excusses voor het ongemak.

Greetz Tom.

Enkele weken terug hadden we een actie met gratis extra kleine Stage6 stickertjes bij elke gewone Stage6 stickerbestelling. Ze waren in een paar dagen op.... maar we hebben ze opnieuw..

Dus, bij elke SMS bestelling van Stage6 stickers krijg je er weer twee extra kleine gedrukte stickers bij, zolang de voorraad strekt !

Misschien een domme vraag misschien ook niet :+ maar
ik zie de kleuren fluor geel roze en groen. Maar kan
ik misschien ook stickers "fluor oranje"krijgen of??

mvg,

Net even wat postzegels geplakt om 3 enveloppen richting Kerkdriel te laten gaan. Gewoon lekker ouderwets met de post dus, ben niet zo high-tech:P

:Pkun je even voor me nagaan of me stickers nu wel aankomen..?
Heb het al 3x geprobeert elke x wel wat..maar nu ging volgens mij wel goed.

Naam: paul van dam
Stickers: stage6 licht oranje

Hallo,
ik heb tijdje geleden (andere halve week) geprobeerd 2 setjes te bestelle.
die van ST.net wit & Stage6 ook in het wit.
heb wel bevestigings smsjes gehad van beide.

hey, ik heb vorige week. 5 setjes stickers besteld, 1 x tribal stickers fluor oranje ontvangen, 1 x stage 6 wit ontvangen, 1 x scootertuning.net fluor oranje ontvangen, en ik 2 x stage 6 stickers fluor oranjee besteld alleen kreeg maar 1 setje binnen..?

@ CustomSprintSR : ik kijk ff voor je na :)

@ r factory: ook nagekeken en zijn dus verzonden zoals bevestigd per mail.

@ Green-stunt67: would there be any interest to order stickers bij French SMS service then ?

Wederom aantal smsjes zonder volledig adres:

dimitri mertens
langdonkenstraat 44

remko poolen
m. hobbemastraat 9

raymond van aard
willemstraat 52

zonder postcode of stad

of alleen dit:
eric
kasteelstraat 51

Net de SBO (Wit) + Gofast Sticker besteld :D
Ades: Wesley Samson, serpe...

Kan je ze tegelijk op de bus doen ;) alvast bedankt.

Status
Not open for further replies.
Back