ST.net / SBO @ TheBox - Moccah

Wie even de tv op TheBox zet om 17u25 kan kijken naar de uitzending van Moccah over de scootersprints (gefilmd in Nijmegen) met Lara Massen

Heruitzending komende zaterdag !
 
Advertisement - register to remove this

ik kan het dus wel naar dvd branden... MAAAR

die dvd kan die g****** niet afspelen of lezen op elke computer in ons huis (3 verschillende geprobeerd) hij leest hem ook niet in mijn dvd speler, terwijl dat ding van mij bijna alles leest waar vele andere moeite mee hebben

we hebben dus zon phillips dvd recorder kut ding.... en waarschijnlijk als je dan een dvd ermee brand kan je het alleen daarin afspelen....

conclusie:

ik kan het niet op de computer zette :(:(

weet iemand misschien een oplossing??
misschien een of andere codec downloaden oid?
ik hoop dat iemand iets weet....

groetjes...

Hey, als je filmpjes op dvd wil hebben kan ik wel voor je fiksen! pm me maar als nodig is!!
 
vond erig leuk dat er een keer aandacht aan besteed wordt,ik heb zelf kontakt op genomen,met BNN en meerdere stations,waarvan ik nog bericht krijg als ik hier positief bericht van krijg laat ik het gelijk weten aan razma en candyman,BNN heeft al laten weten dat het niet in hun programmering past en te weinig zendtijd te hebben, maar ik geef niet op!!! ik wil dit wat meer in de publiciteit zetten vooral omdat brommers en scooter altijd negatief in nieuws komen,kijk nou alleen maar naar de reclamen 'RIJ MET JE HARD' wat wordt er weer aan gehouden? ja hoor een brommer! ,ik ga door met zoeken!
 
Back
Top