2 October 2006 Replies: 70 Wie even de tv op TheBox zet om 17u25 kan kijken naar de uitzending van Moccah over de scootersprints (gefilmd in Nijmegen) met Lara Massen Heruitzending komende zaterdag ! Click to expand...
Wie even de tv op TheBox zet om 17u25 kan kijken naar de uitzending van Moccah over de scootersprints (gefilmd in Nijmegen) met Lara Massen Heruitzending komende zaterdag !
P paralara!*!* paralara 4 October 2006 #22 Ik wist helemaal niet dat hier ene topic over was, maar ik praat idd gaar, Maar jha dat is altijd als je jezelf op tv hoort za. vanaf 17.00 herhalingen van de hele week
Ik wist helemaal niet dat hier ene topic over was, maar ik praat idd gaar, Maar jha dat is altijd als je jezelf op tv hoort za. vanaf 17.00 herhalingen van de hele week
R Racierox Well-Known Member 5 October 2006 #23 Crazybond700 said: Zag ook scooter gebeuren op de tv gebeuren in de macdonalds! Was sobw volgens mij, maar wel wat bekenden gezien! Click to expand... Idd, heb ik ook geien, het was maar heel kort. Waren een paar zipjes aant sprinten, NTT ook nog dacht ik te zien. Kwas net aant bestellen
Crazybond700 said: Zag ook scooter gebeuren op de tv gebeuren in de macdonalds! Was sobw volgens mij, maar wel wat bekenden gezien! Click to expand... Idd, heb ik ook geien, het was maar heel kort. Waren een paar zipjes aant sprinten, NTT ook nog dacht ik te zien. Kwas net aant bestellen
Crazybond700 Koos oorlelloos 6 October 2006 #26 Niet in mijn macdonalds Heb nog nooit sprints gezien met bochte erin En ik zag ook wat bekende die racen, en niet sprinten.
Niet in mijn macdonalds Heb nog nooit sprints gezien met bochte erin En ik zag ook wat bekende die racen, en niet sprinten.
E.Stuntin_Sebas Easy Stuntin Member 7 October 2006 #28 niet vergeten te kijken vanavond hè bij mij staat de dvd recorder al scherp... ik zal dan ook proberen om het om internet te zetten.... groetjes...
niet vergeten te kijken vanavond hè bij mij staat de dvd recorder al scherp... ik zal dan ook proberen om het om internet te zetten.... groetjes...
Izimo SWEETIES!!! 7 October 2006 #31 Ik ben het aan het kijken, zag wel een paar bekende gezichten ... Limburgs accent klinkt echt stom op tv
Ik ben het aan het kijken, zag wel een paar bekende gezichten ... Limburgs accent klinkt echt stom op tv
$aint holy scootertuning 7 October 2006 #33 Als iemand het heeft opgenomen kan die mij dan even PMen, dan kunnen we het stukje namelijk even op onze server gooien voor de geïnteresseerden.
Als iemand het heeft opgenomen kan die mij dan even PMen, dan kunnen we het stukje namelijk even op onze server gooien voor de geïnteresseerden.
fvanwinsen5 Scary rox Owner!! 7 October 2006 #34 probeer aub maar op inet te zetten zou mooi zijn!!, the box hebben wij in wijchen niet meer!
fvanwinsen5 Scary rox Owner!! 7 October 2006 #35 btw op thebox.nl kan je moccah afleveringen zien, maar de scootersprints nijmegen zie ik nog niet erbij staan?!
btw op thebox.nl kan je moccah afleveringen zien, maar de scootersprints nijmegen zie ik nog niet erbij staan?!
Ralf Imhotep! 7 October 2006 #36 E.Stuntin_Sebas said: niet vergeten te kijken vanavond hè bij mij staat de dvd recorder al scherp... ik zal dan ook proberen om het om internet te zetten.... groetjes... Click to expand... Ik kan je evt wel helpen met online krijgen...
E.Stuntin_Sebas said: niet vergeten te kijken vanavond hè bij mij staat de dvd recorder al scherp... ik zal dan ook proberen om het om internet te zetten.... groetjes... Click to expand... Ik kan je evt wel helpen met online krijgen...
Rudy_W rw-racing.nl 7 October 2006 #39 Ralf said: Ik kan je evt wel helpen met online krijgen... Click to expand... Heb er helaas niets van gezien, maar ik kan iig ook wel even een mirrortje maken .
Ralf said: Ik kan je evt wel helpen met online krijgen... Click to expand... Heb er helaas niets van gezien, maar ik kan iig ook wel even een mirrortje maken .
Machiel. MFabrications 7 October 2006 #40 Heb het jammer genoeg ook niet kunnen zien, zou mooi zijn als iemand het heeft opgenomen en dan even wil uploaden
Heb het jammer genoeg ook niet kunnen zien, zou mooi zijn als iemand het heeft opgenomen en dan even wil uploaden