9 jaar Scooterforum.net!

+ralf+ 9 Jaar +ralf+

Als ik er nu zo aan terugdenk is Scooterforum.net al best lang te vinden op internet. In die 9 jaar zijn we dankzij jullie gegroeid naar wat we nu zijn. Tijd voor een feestje zou je zeggen, maar dat is digitaal moeilijk te vieren :)

Ik wil gewoon iedereen bedanken die in de afgelopen jaren de site heeft bezocht, reakties achtergelaten heeft en andere scootertuners heeft geholpen. Je kan zeggen dat Scooterforum.net toch een begrip is in de scooterscene en daar draagt iedereen die hier komt aan bij.

In alle jaren hebben we in elk geval hier een hoop meegemaakt, en als het aan mij ligt zal dat zeker nog wel doorgaan.

Wil je wat meer info over Scooterforum.net? http://wiki.scooterforum.net/index.php/Scooterforum.net

Op naar onze 10e verjaardag!

gr Bas
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een tijd terug een harde schijf crash gehad, en toen ben ik een hoop dat van voor 2005 kwijt geraakt. Maar dit is wat ik nog in de archieven had zitten:

In het begin hadden we iets met lichtblauw, maar ik kan er geen screens meer van vinden :(
 

Attachments

  • scooterzstyle.jpg
    scooterzstyle.jpg
    266.5 KB · Views: 83
  • stnet_index.jpg
    stnet_index.jpg
    159.9 KB · Views: 85
  • stnet_topic.jpg
    stnet_topic.jpg
    147.6 KB · Views: 75
De 2e layout ken ik wel ergens van, maar ben pas 3 jaar lid :+

Date of Birth
11.Jan.1990 (19)
Join Date
02-07-2006
Total Posts
3,299
 
Gefeliciteerd Bas!
Moge er nog vele jaren volgen ;)
Vermaak me nog steeds dagelijks op het GC gedeelte :W
Join Date
13-07-2003 :X
 
mocht ik hier volgend jaar nog zitten ( kans is groot :p)
dan heb ik bas al een "sponsor" aanbod gedaan :p

dus dan is alleen een grote locatie gezocht te worden...
 
Join Date: 18-05-2002

Ondanks dat ik hier niet meer post ben ik nooit echt weggeweest, altijd stiekem de GC blijven bekijken :eek:
Heb veel gelachen hiero, en dat blijven we doen {!
Missch. dat we weer wat actiever gaan worden
 
Back
Top