ST.net & SBO Autoraamstickers

Uiteraard niet alleen voor autoramen, maar wel groot formaat :)

Ook bijv. voor bussen, de schuurdeur of aanhangers speciale afmetingen mogelijk.

Standaard is 80cm lang en 34cm hoog.
Voor andere afmetingen kan tot maximaal 58cm hoog en tot 1m4 lengte

achterraamstickers.jpg


achterraamstickers_2.jpg


Wat kosten ze ?
* Grote achterraamstickers :
Prijs is 10 Euro ex verzending (verzending per pakket 6,5 Euro) voor de volledige achterraamstickers. Totaal dus 16,5 Euro.

De member stickers:
* 30cm versies: 3 euro (inclusief verzending per envelop)
* 50cm versies: 10 euro (inclusief verzending per pakket van 6,5 Euro)


Maar kan ook op bestelling en opgehaald worden @ SBO evenementen, dan hoef je uiteraard géén verzendkosten te betalen.

Kleuren: wit, zwart, zilver, rood of blauw


Hoe bestellen Nederland ?
* Maak het bedrag over op rekening nummer 53.31.37.314 op naam van ScooterTuning.net (ABN Amro-Kerkdriel). Bij de omschrijving zet je 'raamsticker + nummer + kleur'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding raamsticker + de gewenste maat + gewenste kleur
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt

!! Snel betaald = snel in huis in NL !!


Hoe bestellen België ?
* Maak het bedrag over op rekening nummer 001-2558619-29 op naam van ScooterTuning.net (Fortis-Stabroek). Bij de omschrijving zet je 'raamsticker + nummer + kleur'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding raamsticker + de gewenste maat + gewenste kleur
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt

Let wel ! Bij een bestelling vanuit België duurt het iets langer voor je hem thuis hebt !! Dus niet meteen na een paar dagen zorgen maken...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik neem aan dat ze verkeerd om worden gedrukt En dat de sticker zodoende aan de binnenkant tegen het raam moet worden geplakt? En gaat de sticker er ook weer makkelijk af, ivm blijvende restjes lijm etc.

gr
 
Kan beide. In spiegelbeeld of gewoon.

En zijn idd best goed te verwijderen.. wel een prutswerk, maar brengt geen schade toe oid.
 
inne vraagje, zijn die auto stickers nr (1) ook wat kleiner verkrijgbaar :p want dat gaat niet passen op me busje, vanwege twee deuren. En de achterruit :p is geloof max 50 cm breed :)
 
welke maat je maar wil :)

en ik kan hem mee naar de SBO races nemen, dus kost je ook geen 6,5 euro verzendkosten (of je moet 'm snel willen) :*
 
oke dan :) nou ik heb het is opgemeten, Het raam is 50 breed en maximaal 40 hoog. Reden is dat het raam toe loopt. Vandaar die rare maat :).

Nou kan jij hoop ik inschatten wat het mooiste is kwa formaat ivm de text en het plaatje, zodat het plaatje er niet erg uitgetrokken, verkleind uit ziet.
Kleur is gewoon wit :)

Weet niet of je hem op venray mee kan nemen ?
Wil je verder dat ik hem betaal nu of is het bij de inschrijving s ochtends ook goed?

richard
 
Komt goed, regelen we op Venray wel heb ik 'm voor je bij :*

Wie op Meppel een exemplaar wil ophalen moet vandaag echt bestellen, dan is ie zaterdag of zondag op te halen @ de ST.net tent !
 
Back
Top