ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik had kort een vraagje :$ ik zou stickers willen bestellen van scooterbase.net.. maar deze zijn 20cm breedt... maar ik het ook mogelijke deze met een breedte van 16 cm te verkrijgen?

hoi, ik heb zaterdag een sms'je gestuurd en persoonlijke naam sticker besteld uit het grote sticker boek, m.te kaat als nicknaam, lettertype #9,en in het zilver onder de naam m. te kaat adres,, eibergen. En heb nu nog niks binnen duren die stickers iets langer omdat het je eigen naam is of zitten ze al op de post?
gr redpower

hehe :-) heb mn vorige al binnen :-) maar seg... een week voor naar belgië, tgoooo ehehe grapje eh:-) echt super dat jullie ook naar belgië sture :-) super-systeem en dank u voor de stickers :-D

Heyz inne,

kheb denk nu al bijna 1,5 week geleden stickers besteld maar nog steeds niks binnen ???

st.net wit
yasuni wit
go fast

MVG,
Nick Nijboer

heb het nu 3 keer geprobeert en krijg elke keer terug dat ie ongeldig id word er een beetje schijt ziek van:@

@ 31 racing : Alles is tot 14 juni bijgewerkt en ik heb net even nagekeken, maar er is geen bestelling binnengekomen. Heb je wel SMS terug gehad ?

@ Tjibbe : bij +15 mensen per dag werkt het gewoon probleemloos. Zet je wel 'sticker' als eerste woord ??

Ja, gaan zelfs zometeen nog op de post.
Maar je hoeft niet elke x een pm te zenden, als iedereen dat doet heb ik weer min. 40 pm's per dag erbij :X ;)

@ Razma :): Heb zeker 1,5/2weken geleden een bestelling gedaan en nog steeds niks ontvangen. Hoe zit dat :D

2x SBO Stickers (Wit)
2x Go-Fast stickers

Alvast bedankt ;)

@ 31 Racing : in de database is helemaal nix binnengekomen :X PM me ff
@ [RSC] Wesley : zoals gezegd waren ze zelfs als verzonden nog voor de RSC stickers. Ik PM je wel ff.

hoi, ik heb zaterdag een sms'je gestuurd en persoonlijke naam sticker besteld uit het grote sticker boek, m.te kaat als nicknaam, lettertype #9,en in het zilver onder de naam m. te kaat adres,, eibergen. En heb nu nog niks binnen duren die stickers iets langer omdat het je eigen naam is of zitten ze al op de post?
gr redpower

heb dit sms'je vorige week zaterdag verstuurd en je zei dat ze al op de post waren maar heb nu een week later nog niks binnen.
hoe kan dat?

Fijn :S
Dat zijn nu (samen met nog een PM) drie enveloppen van dezelfde verzending !

Ik doe wel nwe op de post...

[edit] We doen nu dagelijks +12 tot zelfs 20 bestellingen klaarmaken of zelfs meer. Tot hiertoe gaat 99% gelukkig wel goed.

okey bedankt! hopen dat deze wel goed overkomen!;)
Ik vind dit stickers bestellen super! alleen moet het wel werken zoals altijd:p
gr redpower

Als de nwe bestelling geleverd wordt hebben we alle kleuren weer ruim op voorraad, evenals enveloppen nu, postzegels en applicatietape :W

Status
Not open for further replies.
Back