ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb ze weer binnen, thnx!
alle 2 keer dat ik heb besteld, had ik ze nog gelijk de volgende dag op de deurmat liggen! :D

:*

En we starten weer met een nieuwe actie !!!

GoFast heeft tien (best erg exclusieve) polsbandjes ter beschikking gesteld voor de stickeraanvragen... Dus elke 5e bestelling krijg zo'n polsbandje erbij !!!

jup
ik heb voor de 2e keer stikers besteld en ik heb nog altijd geen bevestigings sms gekregn van jullie . Dat vond ik raar want de 1e keer kreeg ik direct een sms . En er is wel al 1.5 euro afgetrokn . ik zond het naar 7780 want ik woon in belgie het gaat om 2 stage 6 stickers in het zwart voor Devin Latkowski
Pervijsepad 51 8370 Blankenberge Belgie .

Greetzzz

Nog een niet compleet adres ! Zonder postcode en/of stad/dorp kan ik helaas niets verzenden !

justin langenberg scharstraat 6

Ja, de flitspaalgrootte :)
Alleen kunnen die niet in een envelop verzonden worden, maar we hebben ze op meetings/sbo altijd bij

Helaas weer een onvolledig adres ook ondertussen:
Marco Harkema uit Breskens. Geen huisnummer erbij en ook niet de telefoongids te vinden :(

Kan ik die flits paal formaat stickers niet ergens ophalen ofzo bij je huis ofzo? die meeting zijn beetje ver allemaal. Waar woon je ergens?

Status
Not open for further replies.
Back