ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hooi, ik heb 3 stickers bestelt met het nr 0652421197, maar zijn nog niet ontvangen, zijn ze wel goed aangekomen? ik heb wel een sms-sje terug gehad. 2 stickers van polini en een van airsal.

Je hebt ze 2 september besteld om 15u30. We zijn momenteel 5 september ... ? We zijn erg snel, maar sommigen zijn zelfs daarvoor nog te ongeduldig..

Gisteren zijn ze verzonden, dus zullen er morgen wel zijn als ze niet vandaag bezorgd zijn.

Je hebt ze 2 september besteld om 15u30. We zijn momenteel 5 september ... ? We zijn erg snel, maar sommigen zijn zelfs daarvoor nog te ongeduldig..

Gisteren zijn ze verzonden, dus zullen er morgen wel zijn als ze niet vandaag bezorgd zijn.

sorry man, maar het is voor een vriend van me, dus vandaar dat ik er even achterna zat, no hard feelings;) service is toppie:winner:

Hey !

afgelopen week 06-09-07 weer 11 smsjes gestuurd. Dit keer miste er weer een setje? Om precies te zijn Zwarte stage 6 stickers..? Vorige keer miste er ook al een setje zwarte sbo stickers.

Ook had ik bij de andere stage 6 stickers geen Extra stickers gekregen ?

Mvg,

hmm... ik dacht echt dat ik alles dubbel checked had... ?
maar kan gebeuren, doe ff mailtje, dan doe ik nog een setje op de post.

ivm de extra S6 stickers.. ik ben door m'n laatste heen momenteel. Er zou een nieuwe lading opgezonden zijn hierheen, maar nog niet gezien !

[edit] mailtje ontvangen, wordt in orde gebracht

Last edited:
hmm... ik dacht echt dat ik alles dubbel checked had... ?
maar kan gebeuren, doe ff mailtje, dan doe ik nog een setje op de post.

ivm de extra S6 stickers.. ik ben door m'n laatste heen momenteel. Er zou een nieuwe lading opgezonden zijn hierheen, maar nog niet gezien !

[edit] mailtje ontvangen, wordt in orde gebracht

Hey

Nou het de 2 x was dat ik een setje miste dacht ik meld het even..Vorige keer miste ik ook al eeen set wat ik ook had vermeld in de mail Maar ja kan gebeuren. Ik zie het wel deze week bij de post. Maarja jammer van die extra stickers maar ok.

Mvg,

ter vervanging van de extra stage6 stickers zitten er nu andere bij. Morgen in je brievenbus wellicht. Ze worden vandaag verzonden.

Ik heb net via stickerboek bestelling gedaan

6 keer gesmst maar ik heb maar 4 smsjes terug gehad?

is het wel goed gegaan of moet ik nu nog een keer smsen

Bram Bekkers

Status
Not open for further replies.
Back