ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb zondag voor gofast stickers gesmst, maar ik krijg geen bevestiging terug, ik denk dat hij ook niet is aangekomen? Ik kan ook al niet mijn saldo opvragen via het nummer 1244, lijkt wel alsof die alleen 06 nummers kan smsen

Ik heb de foto's helaas niet meer...
De SBO stickers zijn gewoon het SBO logo eigenlijk. Ik zal kijken of ik een logootje kan uppen :)

Wats Dit man.. ik heb gesmst mr geen sms teruggehad waar jullie het over hadden. maar wel 1.50 vn me rekening.

???????????????????????????????

Razma echt goed dat je het nog volhoud, ik zou allang psycho worden van die mensen die zo ongeduldig zijn!

Het is eigenlijk nog maar zeldzaam dat er iets mis gaat de laatste tijd, maar vaak doordat het eigen fout is (verkeerd nummer of bijv. het beginwoord fout of niet of gewoon een half adres).

Verder gaat het prima en 99% gaat meteen goed :)

ik heb zojuist een sms gestuurd voor yasuni stickers maar geen sms'je teruggekregen daarvoor had ik ook gestuurd voor go fast stickers en daarvan kreeg ik gewoon wel een sms'je terug is er nu iets fout gegaan of heb je mijn berichtje gekregen?
alvast bedankt

Status
Not open for further replies.
Back