ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Okee Dankjewel !!

(had nog klein vraagje, kan het ook in de kleur chroom?, zo niet? uit welke kleuren kan je dan wel uitkiezen?)

Dag inne:) heb net weer een serie stickers besteld.
Ik heb alleen bij 1 sticker de verkeerde code toegezonden.
Ik had 1-28a gestuurd, maar dit moest B zijn in 150mm.
Ik hoop dat je dit snel genoeg leest, anders is het jammer dan:)

Bob

Ik heb even een vraagje voor Inne, je zei dat je de stickers van Vasco en mij samen op zou sturen, maar we hebben allbei nog niets ontvangen, klopt dit?

Oke geeft niets, we hebben er geen haast me of zo, maar omdat je het vorige week zij was ik bang dat er misschien iets mis was gegaan bij de post of zo, jij bent wel snel met reageren zeg haha!

Heej inne, ik heb ook een vraagje
ik ga zo de volgende stickers bestellen:

1)RST*** || Armo Rox #1
2)RST*** || Areation
3)RST*** || Purple Dream

(Kan je ze allemaal tegelijk op post doen?
ze moeten trouwens in de kleur zilver, en lettertype #15. voor het geval dat.
En doe maar in de grootste maat die jullie hebben.) Ohjaa en bij mijn naam Armo Rox #1, is de #1 geen lettertype maar hoort bij de naam zelf. dat je niet vergist ofzo.

EDIT: Heb ze net besteld, hoop dat ze zo snel mogelijk mij kunt op kunnen.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back