ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hoi Inne, bij ons klopte de stickers niet helemaal, ik weet niet of wij het goed hebben doorgegeven.... Ik had 2x dat vlaggetje besteld met de tekst I.Brandwijk, maar de tekst zit er niet bij? Die landvlag bestel je toch met je naam erbij?

Zo me #1 hater, heb ik al hier op het forum

EDIT: Stickers zijn binnen, harstikke bedankt Inne (Y)

Last edited:
ik heb de stickers binnengehad maar bij eentje staat he.kotuning.nl ipv heikotuning.nl kan ik een nieuwe krijgen ?

gr dex

hallo ik heb een 2 weken geleden 3 sms gestuurd 1 stage6 en 2 malossi heb de vrijdag 1 malossi gehad maar is de rest nu niet verzonden.had ook maar 1 bevestiging gehad.

en heb net nog een besteld maar ook geen bevestiging gehad

naam vrijsen kevin ...... 3940 eksel

Last edited:
we hebben ook maar 1 bestelling gehad (de malossi sticker)

maar ik ga even extra nakijken

@ Dexie#101 : nwe sticker heb je ondertussen al binnen ;)

dan denk ik dat er iets is misgelopen maar ik zou niet weten wat want heb gisternacht nog eens geprobeert en daar kreeg ik wel een bevestiging van en heb de sms zeker goed gestuurd.

maar je ziet maar eens als het toch niet aangekomen is dan probeer ik nog wel eens.gaan duur stickers worden:p

hey ik heb eventjes een vraagje,

Als ik die originele stickers wil van scootertuning.net, deze (http://www.italjetdragster.com/images/twisted/scootertuning_logo.jpg)

Hoe kan ik die het beste bestellen? Krijg ik er dan ook 2 voor de prijs van 1 of is dat alleen voor de gofast sticker?

Topservice hier trouwens :)

Mvg Dirk

Edit:

scheisse, ik zie het al, staat in de beginpost :x

Misschien handig om het ook op de site zelf te zetten? Want was tijdje bezig met zoeken namelijk, kan ook aan mij liggen natuurlijk :P Maar het is maar een suggestie.

als er iemand is die heel graag go fast stickers nog wil.
ik heb van go fast een hele party stickers gekregen, iemand interesse ?

kan je zelf opgeven, gewoon maat in mm erbij zetten :)
(zie gebruiksaanwijzing hoofdpagina van de site :*)

Status
Not open for further replies.
Back