steppy spy said:mooie scoot, uitlaat al getest?? het dremelwerk ziet er puik uit
amico-70 cc said:Zal ik vanavond m'n c20 eens meenemen, kun je 'm mischien proberen of de ophangingspunten noteren+ een malletje maken voor jouw uitlaat +ralf+
steppy spy said:mijn uitlaat hangt gewoon met een stripje met 2 gaten erin vast. En om het recht te krijgen wat ringetjes, niet echt mooi, maar werkt wel
>dafox< said:echt mooi gefreest die letters met special effect -:-
Stealth-EVO50 said:Tja, ik zat ook over dat soort strips te denken.. Maar ik wilde het gelijk maar ff mooi en stevig doen en zo'n plaat is niet duur. En ik twijfel of strips wel stevig genoeg zijn gezien de uitlaat nogal schijnt te "knallen"
steppy spy said:ja, een evo 50 beukt wel wat meer dan mijn getunde airsal 50. Frees er dan wel een mooi motiefje in, dat staat wel uber en heeft bijna niemand
Kerbinos said:mooi uitlaatje
Goed bezig vanceee-:-
J-491RR said:wel een gaaf project alleen jammer dat op de begin post je foto´s dood zijnmaar zeker gaaf ik blijf hem zeker volgen!
ga zo door dan kunnen we op een dag nog een sprintje trekken tegen elkaar
Aprilia Sr Klok said:Mwah ik heb ook dat probleem dat na een tijdje me pica's doodgaan dat schijnt teliggen aan dat je telang niet ingelogd ben ofzo iets dergelijks mijn pica's staan op www.picturetrail.com
mzzl