Originally posted by Stealth-EVO50
Nee, helaas nog niet. Zoals ik hierboven al vermelde moet ik de flens nog krijgen en hopelijk vinden ze de ophanging ook, zoniet moet ik die zelf gaan maken
Denk dat ik 'm na het weekend krijg die flens iig, dus volgende week kan ik ermee gaan afstellen en rijden :W
Originally posted by >dafox<
hahaa ik denk dat het nog land duurt voordat je die spullen hebt en anders krijg je het weer gratis haha.
Nog steeds geen flens 8P
Maar wel even een update van de plannenIk wil er nl. een 2e blokje bijnemen. Op dat 2e blokje wil ik m'n std. zooi die ik allemaal nog heb opzetten. Ook de speedcontrol en flyclutch wil ik erin zetten dan en de goeie ouwe Sito + er ook op. M'n huidige blok gaat dan ook nog het een en ander bij komen aan parts
Zo kan ik de scooter ook nog een beetje voor vervoer gebruiken als dat nodig is
Originally posted by Ramonrunner
hee, dat klinkt bekend
Maar wel goed idee ja.
Scooter ziet er zeker mooi uit, heb je alleen nog nooit zien rijden hier. Succes verder met je project
Originally posted by J-491RR
oooh mijn ex for race gaat nu de deur uit:´)
word wel wat met je sr´etje
suc6 er mee
Mja, binnenkort welEerst ff dat andere blokje opbouwen dan. Ik hou 'm wel nog ff naast die zelfbouw, want die schijnt nogal erg veel herrie te maken 8P Mja, daarna heb ik er niet zoveel meer aan dus maak ik iemand anders er weer blij mee :W
Enne Ramonrunner, ik rijd idd al jaren rond met deze scooter. Dus best vreemd dat je me nog nooit hebt zien rijden idd :!
Originally posted by >dafox<
en anders kan je altijd met die gare sprinter rijden hahaha
die ligt toch te rotten in de garage.
Originally posted by amico-70 cc
eej, niet zo dom doen over m'n ex uitlaat hehaha lol.
Mischien dat er iest in de patat van ramon zit |( , geintje
Originally posted by amico-70 cc
eej, niet zo dom doen over m'n ex uitlaat hehaha lol.
Mischien dat er iets in de patat van ramon zit |( , geintje
Originally posted by Ramonrunner
pffffffff wat een humor....
Maar goed, ik zal er eens opletten. Rijd je ook wel eens in t dorp zelf dan? Ik ben vast blind
Nee, ik rijd zowieso nooit in dorp of Bodegraven noord etc. Wel naar Woerden vaak. Mja, met die zelfbouw zal je me vast wel een keer horen })
Verder wel ontopic blijven svp fox en amico8P
Greetzz
Originally posted by A-Bizar
is niet leuk chris ( die humor )
maar ik ben echt heel benieuwd hoe die pijp het gaat doen
wel ff langs blazen dan he
Originally posted by aerox-evo70
mja, deze week gaan kiwi en ik ook beginnen met het evo50 blokje, eens kijken wat ie doet(home-tuned)
als het kan moeten we ff jouw uitlaat vergelijken met de c20 !