Sobw 2011

mja , scheelt toch wel een boel , dit is ook meteen de reden waarom ik ben gestopt met racen.

maakt verder niet uit , alleen vroeg ik het me af , maar ga maar eens een eigen huis kopen/huren , je betaalt de scheel aan vanalles :P

@ mark , geld teveel ofzo? :*

alhoewel , ik heb ook net voor een paar honderd geinvesteerd in de neo's , en dan rijdt ik nog niet eens :P

ik hoop iig om dit jaar een keer mee te kunnen doen :)

Ook een eigen huis, alleen gekocht ook. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Ondanks dat ik een supergoede baan heb is ook voor mij rijden niet te financieren zonder mijn sponsoren. Gelukkig blijven ze in deze brokkenpiloot geloven :D.

nee nee , 2 keer meestal ;)

maar als je het over sponsoren hebt , die heb ik nog nooit gehad , ook niet toen ik nog wel wedstrijden reed.

dan nog , ik vind persoonlijk dat sponsoren niet nodig moeten zijn , vooral omdat er mensen zijn die zo gesponsord worden dat een ander daar nooit tegenop zou kunnen ..

daar gaat het mij vooral om ,en daar doe ik gewoon niet aan mee...

en daar bovenop heb ik een hekel aan schooien bij mensen die wel veel geld hebben..

puur persoonlijk dus..

dat ik niet heb gereden afgelopen tijd is puur tijd en geld...

en tja ,ik zit nu eenmaal een beetje raar in elkaar ,dat moet je maar voor lief nemen ;)

eerst maar eens een nieuwe helm kopen btw!

maat M schatje ;)

en ja , ik heb een helm , maar niet @ motorbeurs , gewoon via een winkel...

wel grappig , ik was even bij de sobw stand , zag ik een wedstrijd van Staphorst , en net op dat moment kwam ik zelf vol door het beeld een paar keer :P

m'n nieuwe Sidi boots zijn btw wel een maatje omhoog gegaan van 44 naar 45..

Back