Sobw 2011

maat M schatje ;)

en ja , ik heb een helm , maar niet @ motorbeurs , gewoon via een winkel...

wel grappig , ik was even bij de sobw stand , zag ik een wedstrijd van Staphorst , en net op dat moment kwam ik zelf vol door het beeld een paar keer :P

m'n nieuwe Sidi boots zijn btw wel een maatje omhoog gegaan van 44 naar 45..

Das wel een HEEL oud filmpje dan :D

Dat was echt een belachelijk oud filmpje haha. Zelfs ik reed toen nog topscooter. Een redelijk verkeerder sfeerimpressie als je het mij vraagt. Het deelnemersveld was namelijk heel behoorlijk te noemen :D

@ Klazen: Je bromfiets ziet er weer lekker uit :)

oh , was dat dat ding waarvan ik per ongeluk de remhendel afbrak? :*

wel oud , maar het gaat om het idee , en de meesten weten toch niet hoeveel er tegenwoordig mee doen ;)

en tja , ik vind het wel grappig :p

Dat was echt een belachelijk oud filmpje haha. Zelfs ik reed toen nog topscooter. Een redelijk verkeerder sfeerimpressie als je het mij vraagt. Het deelnemersveld was namelijk heel behoorlijk te noemen :D

@ Klazen: Je bromfiets ziet er weer lekker uit :)

Vooral met die schade rondom, of had je daar langs gekeken +pippi+

iemand alvast lekker weer besteld?

vorig jaar was het echt KOUD om in de tent te slapen :|

scheelt dat ik nu een Caddy hebt , kan ik iig winddicht liggen :P

overdag wel ja , s'nachts had ik het ijs nog IN de auto zitten , ruiten waren diep bevroren , kort gezegd : het was KOUD!!!

vrij slecht geslapen ook , maar wel leuk weekend verder , al weer wat meer scooters dan vorig jaar en een leuke strijd tussen Dennis en Bart , ook karel Prins (dacht ik) ging hard rond!

heb nog wel wat foto's gemaakt maar zeer weinig , ik zal ze morgen ofzo wel even posten.

Helaas ging Dennis de laatste manche nog onderuit net voor mijn neus :

KopievanDSC_0110.jpg

ik ook voor het eerst met me zip gereden en voor het eerst op een scooter.
Ik ree met blauwe/zilvere zip aleen liep niet alles zo als gehoopt:(

kwalificeren ging wel goed 4e plek!:D

Toen de 1e race start ging wel goed en kwam als 5e door de 1e bocht,
Toen paar rondes op de 5e plek gereden en toen de nr 4 ingehaald en liep wel rustig uit.
Toen ging me brommer raar doen en opeens was het vallen en klaar. Me carb was losgeschoten en was benzine op me band gevallen en toen ging ik op me smoel.

maar 2e race toen starte me brommer niet en jep een warmloper..

Morgen nieeuwe zuiger erin en hopen dat alles wel weer goed komt.

ook had ik een probleem met me voorkant, die stuiterde aleen in de rechterbochten en was erg klote met aanremmen.

Maar voor 1e keer rijden was het wel leuk!

ik ook voor het eerst met me zip gereden en voor het eerst op een scooter.
Ik ree met blauwe/zilvere zip aleen liep niet alles zo als gehoopt:(

kwalificeren ging wel goed 4e plek!:D

Toen de 1e race start ging wel goed en kwam als 5e door de 1e bocht,
Toen paar rondes op de 5e plek gereden en toen de nr 4 ingehaald en liep wel rustig uit.
Toen ging me brommer raar doen en opeens was het vallen en klaar. Me carb was losgeschoten en was benzine op me band gevallen en toen ging ik op me smoel.

maar 2e race toen starte me brommer niet en jep een warmloper..

Morgen nieeuwe zuiger erin en hopen dat alles wel weer goed komt.

ook had ik een probleem met me voorkant, die stuiterde aleen in de rechterbochten en was erg klote met aanremmen.

Maar voor 1e keer rijden was het wel leuk!

rij je met een malossi carb???
mocht je het niet weten !!
dan heb je je spruit te strak aangedraaid beter je spruije een beetje inkorten met schuurrolletje op de dremel

ik heb weinig fotograven gezien , mischien motografie , deze zou ik ook even in de gaten houden ,. http://www.rickvm.nl/

er waren iig minstens 2 verder..

oh , @ jordy rossi , volgens mij ben je de enigste die ik niet heb gefotografeerd :P

maar ik heb ook maar 1 sessie lopen schieten en vanachter het (KUT)hek vandaan...

hier een paar...

KopievanDSC_0118.jpg

KopievanDSC_0081.jpg

KopievanDSC_0117.jpg

Last edited:
leuk om te zien weer een paar andere jongens erbij :):)
ik doe me best om in berghem erbij te zijn... dan hoop ik me scoot weer klaar te hebben :P:P ja sorry k ben echt TE laat gewoon dit seizoen hahaha :P

Back