Jordy Rossi
Well-Known Member
Hoop dat er nog wel meer foto's zijn geschoten;(
@ Mark, ja jammer dat je er niet was! was erg leuk!
@ Mark, ja jammer dat je er niet was! was erg leuk!
leuk om te zien weer een paar andere jongens erbij
ik doe me best om in berghem erbij te zijn... dan hoop ik me scoot weer klaar te hebben ja sorry k ben echt TE laat gewoon dit seizoen hahaha
ik denk dat jou het nog een beetje gaat tegenvallen , de top 3 die er nu reedt denk ik niet dat je die gaat bijhouden..
maar wel leuk dat het er een stuk meer waren , nu maar hopen dat dit het hele seizoen zo blijft , of zelfs nog meer..
Hopen dat mark en ik dan een beetje samen kunnen rijden8)
David zal in de loop van dit jaar wel aan zn fiets gewend zijn.
en dan rijd hij ook weer vooraan
Derest ree ook richting de 50 sec
Vorig jaar reed ik op lely een 48,3 met me 50 is kijken wat er dit jaar van komt haha ik zie het allemaal wel zolang k er nog plezier in heb vind k het best
en gewoon lekker potje sturen
Hopen dat mark en ik dan een beetje samen kunnen rijden8)
David zal in de loop van dit jaar wel aan zn fiets gewend zijn.
en dan rijd hij ook weer vooraan
Derest ree ook richting de 50 sec
Vorig jaar reed ik op lely een 48,3 met me 50 is kijken wat er dit jaar van komt haha ik zie het allemaal wel zolang k er nog plezier in heb vind k het best
en gewoon lekker potje sturen
de eerste paar keren dat ik op me open 70 fiets stapte ging ik een stuk langzamer als op me standaard scooter 50cc ac fiets rond.
Dus de tijden van vroeger zijn niet gegarandeerd he!
de eerste paar keren dat ik op me open 70 fiets stapte ging ik een stuk langzamer als op me standaard scooter 50cc ac fiets rond.
Dus de tijden van vroeger zijn niet gegarandeerd he!
kan me de eerste SBO race @ lelygat nog wel herinneren.. open70 was volgens mij een stuk langzamer dan de SOBW 50 top dan het jaar ervoor..
zal de tijden is opzoeken
edit: RvR in het allereerst jaar van de SBO met de open70: 47.185
verklaar je nader? ik heb zelf nl nooit met de 50 gereden! lijkt mij juist dat je dan een stuk harder rond gaat..?
fout gezien Twan , dit is wel degelijk afgeschermd , dit is namelijk geen rotor maar een dop
10 jaar zei die!
Kwam wel leuk rond. Hij had 16 pk zei die:X
de foto's schieten ook niet echt op..