Sobw 2011

leuk om te zien weer een paar andere jongens erbij :):)
ik doe me best om in berghem erbij te zijn... dan hoop ik me scoot weer klaar te hebben :P:P ja sorry k ben echt TE laat gewoon dit seizoen hahaha :P

ik denk dat jou het nog een beetje gaat tegenvallen , de top 3 die er nu reedt denk ik niet dat je die gaat bijhouden.. :P

maar wel leuk dat het er een stuk meer waren , nu maar hopen dat dit het hele seizoen zo blijft , of zelfs nog meer..

ik denk dat jou het nog een beetje gaat tegenvallen , de top 3 die er nu reedt denk ik niet dat je die gaat bijhouden.. :P

maar wel leuk dat het er een stuk meer waren , nu maar hopen dat dit het hele seizoen zo blijft , of zelfs nog meer..

Hopen dat mark en ik dan een beetje samen kunnen rijden8)

David zal in de loop van dit jaar wel aan zn fiets gewend zijn.
en dan rijd hij ook weer vooraan;)

Derest ree ook richting de 50 sec

Aleen de top 5 had onder de 50 sec

Vorig jaar reed ik op lely een 48,3 met me 50 :p is kijken wat er dit jaar van komt haha ik zie het allemaal wel ;) zolang k er nog plezier in heb vind k het best :p
en gewoon lekker potje sturen

Vorig jaar reed ik op lely een 48,3 met me 50 :p is kijken wat er dit jaar van komt haha ik zie het allemaal wel ;) zolang k er nog plezier in heb vind k het best :p
en gewoon lekker potje sturen

de eerste paar keren dat ik op me open 70 fiets stapte ging ik een stuk langzamer als op me standaard scooter 50cc ac fiets rond.

Dus de tijden van vroeger zijn niet gegarandeerd he!

de eerste paar keren dat ik op me open 70 fiets stapte ging ik een stuk langzamer als op me standaard scooter 50cc ac fiets rond.

Dus de tijden van vroeger zijn niet gegarandeerd he!

kan me de eerste SBO race @ lelygat nog wel herinneren.. open70 was volgens mij een stuk langzamer dan de SOBW 50 top dan het jaar ervoor..

zal de tijden is opzoeken

edit: RvR in het allereerst jaar van de SBO met de open70: 47.185

verklaar je nader? ik heb zelf nl nooit met de 50 gereden! lijkt mij juist dat je dan een stuk harder rond gaat..?

de bochtensnelheid zou zelfs weleens sneller kunnen zijn met een 50 dan met een 70 , alleen op rechte stukken zul je dus wat sneller gaan.

fout gezien Twan :P , dit is wel degelijk afgeschermd , dit is namelijk geen rotor maar een dop :)

en dit is David Lagendijk

Ben zelf druk met mijn blok bezig , carters af gemaakt (spoelpoorten e.d. aanpassen) , heb een Team asje op de kop getikt , daar moet ik nog even een nieuw stangetje in zetten en heb net even krukaslagers besteld , nou nog een andere vario (met grote rollen) , ook nog even de carters netjes stralen natuurlijk :)

Helm heb ik ook inmiddels!

ik kom steeds dichterbij , ik wil dit jaar een keer meerijden! :P

Last edited:
daar heb je zeker gelijk in :

een HPI zo te zien :P

KopievanDSC_0086.jpg

Back