Sobw 2011

Dat werkte niet. Tijdens het rijden verdraaide ze allemaal richting hemel of grond.

Dat moet ik dus voor de volgende keer rijden even op orde brengen.

Ik ben niet aanwezig, Voorkant van me brommer is erg nerveus. En is te licht voor mij.

Dus gaan voorvork inkorten
Stuurdemper

Dus dan maar wedstrijdje missen, want elke keer vallen heb ik ook geen zin in..:L

Achterkant verder ophogen en instellingen van de schokdempers veranderen? Nieuwe banden? Zoveel maakt het afdraaien van een voorvork echt niet uit voor je wegligging hoor, ik zou er iig geen race voor gaan missen.

En door voorkant afdraaien word die juist nerveuzer omdat je hem meer op je kop zet.

Ws staat je vering op demping dan te zacht.

Ik denk dat Rossi bedoelt te nerveus bij uitkomen van de bochten? Je kan ook proberen de achterveer sneller omhoog te laten komen(uitgaande demping). Weet alleen niet of je hem dan zachter of harder moet zetten:P

Ik denk dat Rossi bedoelt te nerveus bij uitkomen van de bochten? Je kan ook proberen de achterveer sneller omhoog te laten komen(uitgaande demping). Weet alleen niet of je hem dan zachter of harder moet zetten:P

Sneller omhoog komen is minder uitgaande demping en dus losser zetten ;)

Aan de voorkant je vering te zacht dan krijg je ook een zwabber die heel nerveus/oncontroleerbaar alle kanten op wil.

goed , en allemaal aanwezig in Emmen? Ik ga helaas niet rijden zaterdag , ik heb nog geen goed blok klaar , ik ga vrijdag nog wel even rijden met m'n Stage6 Racing blokje , even mijn laatst gemaakte pijpje uit proberen :)

Ik ben niet aanwezig, Voorkant van me brommer is erg nerveus. En is te licht voor mij.

Dus gaan voorvork inkorten
Stuurdemper

Dus dan maar wedstrijdje missen, want elke keer vallen heb ik ook geen zin in..:L

Sorry, maar dit is toch geen excuus om niet te rijden??? Ik heb nog nooit me voorvork ingekort en ook gewoon gereden... Er zijn op een wedstrijddag zat mensen die je wel wat tips kunnen geven over vering en bandenspanning!

als je hierom als een race wilt laten schieten, moet je jezelf toch maar is afvragen of je wel de juiste hobby hebt gekozen........

Back