Sobw 2011

@ jeroen.... moet je is wat minder vaak op je vrouwtje liggen en wat meer in de schuur bezig gaan :P:P dat helpt miss... ;) en ik ben er ckr bij in lelystad...
k heb er weer zin in :D

@ jeroen.... moet je is wat minder vaak op je vrouwtje liggen en wat meer in de schuur bezig gaan :P:P dat helpt miss... ;) en ik ben er ckr bij in lelystad...
k heb er weer zin in :D

Hij moet er es minder krabbelen op hyves want daar heeft Jeroen een fulltime baan aan geloof ik :D:D Moppie Poepie Kakkie Scheetje :D

Geen baan, geen geld.. dus dan word het lastig.. En scooter staat ook wel bijna klaar daar ligt het niet aan iig! Maar ik word dus nogal in de gaten gehouden op hyves begrijp ik?

hee , dat is Hyves ;)

ik heb ook geraced zonder dat ik een baan had , lastige is alleen dat je dan erg low budget moet doen:P

maar eh , heb schoonpapa niks voor je te doen? scootertjes poetsen oid :P

Geen baan, geen geld.. dus dan word het lastig.. En scooter staat ook wel bijna klaar daar ligt het niet aan iig! Maar ik word dus nogal in de gaten gehouden op hyves begrijp ik?

Uhmmm je hebt 2 scooters en bijna iedereen doet het met 1 scooter dus verkoop een ervan in z.n geheel of in onderdelen en stop dat in 1 scoot... Geldprobleem opgelost :p

Der staat al genoeg zooi te koop hoor haha en is al het nodige verkocht maar er moet natuurlijk ook geleefd worden... Dusja dan even het racen niet meer.. En als je me er graag bij wil hebben sponsoren zijn altijd welkom:P Lebbink(A)?

ik heb altijd zonder sponsors gereden , je kunt het net zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk ;)

Mark , Jeroen , wonen jullie nog thuis of eigen woning?

en uh , laat die ouwe van DDL maar wat meer sponseren :P

ik denk dat je hem wat liever aan moet kijken als je daar bent ;)

Gelukkig maar, hoe lang verwachten ze dat je herstel gaat duren? Moet de boel nou nog een keer open om de pin/schroeven eruit te halen?

Gelukkig maar, hoe lang verwachten ze dat je herstel gaat duren? Moet de boel nou nog een keer open om de pin/schroeven eruit te halen?

Geen idee, zowieso rustig aan doen en over 6 weken mag ik hem gaan belasten. Spul gaat er uit zodra ik er last van ga krijgen.

Met plaat gaat het herstel wel sneller dan normaal zeggen ze. Ga wel proberen om hem zo snel mogelijk te bewegen..

Dus helaas nog geen enkel idee hoe we er over 6 weken voor staan.

ik heb altijd zonder sponsors gereden , je kunt het net zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk ;)

Mark , Jeroen , wonen jullie nog thuis of eigen woning?

en uh , laat die ouwe van DDL maar wat meer sponseren :P

ik denk dat je hem wat liever aan moet kijken als je daar bent ;)

k heb een eigen woning :)

mja , scheelt toch wel een boel , dit is ook meteen de reden waarom ik ben gestopt met racen.

maakt verder niet uit , alleen vroeg ik het me af , maar ga maar eens een eigen huis kopen/huren , je betaalt de scheel aan vanalles :P

@ mark , geld teveel ofzo? :*

alhoewel , ik heb ook net voor een paar honderd geinvesteerd in de neo's , en dan rijdt ik nog niet eens :P

ik hoop iig om dit jaar een keer mee te kunnen doen :)

mja , scheelt toch wel een boel , dit is ook meteen de reden waarom ik ben gestopt met racen.

maakt verder niet uit , alleen vroeg ik het me af , maar ga maar eens een eigen huis kopen/huren , je betaalt de scheel aan vanalles :P

@ mark , geld teveel ofzo? :*

hahaha nee was het maar waar dat ik geld teveel had ... het punt is dat ik lekker anti kraak woon voor alles inclusief voor 200 euro in de maand :P dan kan het nog wel een keer leuk worden toch :P:P

Back