Sobw 2011

zit toch meer werk in als ik had gedacht.. en ben er ook vrij laat mee :p heb net vorige week me blok er maar is onder vandaan gehaald ... hahaha
hopen dat ie op tijd klaar is ...

ik heb net mijn carters gekotterd voor de RT , nu nog carter aanpassen aan de poorten e.d. , blok frezen @ vario voor overrange , dan nog even alles van mijn andere blok af trekken en overzetten , cilinder monteren , wig aanpassen voor 19mm , spruitstuk moet ik nog kopen , stage6 subframe is besteld , uitlaat ben ik aan het maken , verder is alles wel goed :p

mja , als ik mee doe word het iig Emmen , Zwolle , Staphorst etc. , niet te ver weg van huisje :p
 
Hoi jongens,

Ik ben aan het twijfelen om 2011 stage6 cup te gaan rijden?

Kunnen jullie mij hier meer over vertellen? of weet iemand misschien 2de hanse stage6 zip?
 
waarom de VV?

en uh , kun je zelf niks doen ofzo , luilak :*

laat Harm het maar weer opkanppen ;)

hahaha ja ff aanpassen die voorvork en ja k ben zelf gigantisch druk met werken en verhuizen en heb er ook echt de ruimte nie voor om te sleutelen dus komt het super goed uit dat harm dat voor mij doet en het is ook meteen een stukje vakwerk ook :):)
k doe t um nie na :p
 
hahaha ja ff aanpassen die voorvork en ja k ben zelf gigantisch druk met werken en verhuizen en heb er ook echt de ruimte nie voor om te sleutelen dus komt het super goed uit dat harm dat voor mij doet en het is ook meteen een stukje vakwerk ook :):)
k doe t um nie na :p



huiskamer + tafel = werkplaats :p
 
Back
Top